اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دستگیری باند سارقان زورگیر در بهبهان

فرمانده انتظامی بهبهان از دستگیری 3سارق زورگیر و کشف 3دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.

دستگیری باند سارقان زورگیر در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی  فرمانده انتظامی بهبهان در گفت و گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره زورگیری موتورسیکلت و موبایل با استفاده از سلاح سرد در سطح شهر بهبهان و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری11 با انجام اقدامات اطلاعاتی و جمع آوری سرنخ های موجود، 3نفر سارق عضو یک باند زورگیری را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چند عملیات جداگانه و ضربتی در مخفیگاهشان به همراه 3 دستگاه موتورسیکلت مسروقه دستگیر کردند.
 عزیزی افزود: متهمان در تحقیقات پلیس تاکنون به ارتکاب 7فقره سرقت موتورسیکلت و 2فقره سرقت موبایل از شهروندان اعتراف کرده و 6 نفر از شهروندان نیز با حضور در کلانتری آن متهمان را به عنوان عاملان سرقتهای اموال خود شناسایی کرده اند.
این مقام انتظامی در ادامه گفت: یک نفر از متهمان راهی زندان شده و 2متهم دیگر کماکان جهت تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس است.
فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان در پایان با اشاره به اینکه موتورسیکلت های مکشوفه به مالباختگان مسترد شده است خاطرنشان کرد: برخورد پلیس با عاملان جرائم خشن بی امان خواهد بود و این موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار دارد.  

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول