اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

افزایش سرقت مواد غذایی در آمریکا از زمان شیوع کرونا

یک روزنامه آمریکایی گزارش کرده که از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در این کشور، سرقت از فروشگاه‌های مواد غذایی به طور چشمگیری افزایش یافته است.

افزایش سرقت مواد غذایی در آمریکا از زمان شیوع کرونا

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، روزنامه «واشنگتن پست» روز پنجشنبه از افزایش سرقت از فروشگاه‌های مواد غذایی در آمریکا بعد از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

واشنگتن پست در این خصوص گزارش کرد که بعد از شیوع این بیماری، سرقت از فروشگاه‌های مواد غذایی آمریکا به طور چشمگیری افزایش یافته است.

این روزنامه آمریکایی نوشته فروشندگان، کارشناسان امنیتی و نیرو‌های پلیس نیز می‌گویند که سرقت مواد غذایی مانند نان، ماکارونی و شیر خشک کودک افزایش یافته است.

روزنامه واشنگتن پست تخمین زده که ۵۴ میلیون آمریکایی امسال با معضل گرسنگی روبه‌رو خواهند شد و با ذکر آماری از وزارت کشاورزی آمریکا نوشت این میزان نسبت به سال گذشته رشد ۴۵ درصدی را نشان خواهد داد. 

روزنامه واشنگتن پست در این گزارش آورده که بیش از ۲۰ میلیون آمریکایی در حال حاضر به نوعی از بسته‌های حمایتی بیکاری بهره می‌برند و در صورتی که بسته حمایتی جدیدی در نظر گرفته نشود، ۱۲ میلیون نفر از آنان، بهره‌ای از این مزایا نخواهند برد.

نمایندگان هر دو حزب کنگره آمریکا چند هفته‌ای است در حال مذاکره در مورد یک بسته حمایتی ۹۰۸ میلیارد دلاری هستند که ۱۸۰ میلیارد دلار آن به مزایای بیکاری اختصاص خواهد یافت. 

با این وجود، مذاکرات در این باره هنوز به نتیجه‌ای نرسیده و بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه‌های آمریکایی، نمایندگان جمهوری‌خواه و دموکرات کنگره بر سر این مسئله جدال دارند.

این در حالی است که «کامالا هریس» معاون جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا از منظر رسانه‌ها در اظهاراتی به وجود بحران گرسنگی در آمریکا اذعان کرده و در این باره هشدار داده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول