اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تهیه اطلس آموزشی با محوریت مدارس/ برگزاری همایش ملی آموزش در بحران کرونا به میزبانی فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خواستار تنظیم اطلس آموزشی مدارس و کلاس‌های درس درسراسر استان شد و گفت: در این اطلس، باید تعداد دانش‌آموزانی که از آموزش مجازی و جزوه‌های خودآموز بهره می‌برند مشخص شود تا بتوانیم اطلس جامع استانی را برای تصمیم‌گیری بهتر تهیه کنیم.

تهیه اطلس آموزشی  با محوریت مدارس/ برگزاری همایش ملی آموزش در بحران کرونا به میزبانی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، فرهاد اسماعیلی در گفتگوی هفته با روسا و اعضای شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش سراسر استان به صورت مجازی گفت: ادارات باید با طرح های ابتکاری و با ارایه تکالیف عملکردی و پژوهش محور به دانش آموزان در زمینه آموزش مجازی دانش آموزان تنوع ایجاد کنند تا از آسیب‌های این فضا کاسته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن اشاره به ظرفیت شورای مدرسه در این خصوص گفت: برای همه تصمیمات درون مدرسه ای، اختیاراتی به این شورا داده شده که در این بین تایید و امضای نماینده انجمن اولیا در ذیل مصوبات و صورت‌جلسه به نوعی اعتبار تصمیمات را افزایش می دهد.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری همایش ملی با عنوان آموزش در بحران کرونا، فرصتها، چالش ها و دستاورد ها به میزبانی استان فارس وضرورت شرکت فرهنگیان پژوهشگر دراین همایش گفت: این همایش با ۱۴ محور در کشور به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد که افراد برجسته کشوری در آن به عنوان اعضای هیات علمی ما را همراهی خواهند کرد.

وی اضافه کرد: بیش از هزار نفر از  نیروهای پیش دبستانی که دارای پرونده پرسنلی بودند امسال به استخدام آموزش و پرورش درآمدند و سایر آنان نیز در سال آینده استخدام خواهند.

اسماعیلی بیان کرد: انتظار است روسای آموزش و پرورش استان با برگزاری جلسات متمادی و مستقیم مجازی با مدیران و معلمان مناطق خویش ارتباط دوطرفه و سازنده خود را توسعه دهند .

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به طرح شهید سلیمانی گفت: در این طرح ظرفیتها و امکانات مدارس در اختیار بسیج مناطق برای بحث غربالگری و کمک به مساله کرونا قرار گیرد که این طرح با امضای رییس جمهور جز تصمیمات و مصوبه های ستاد ملی کرونا است و الزام اجرایی دارد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول