اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دستگاه‌ها قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران را اجرا کنند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منتظریم قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران اجرایی شودگفت: اگر این امر از سوی دستگاهی نادیده گرفته شود از منظر نظارتی ورود می‌کنیم.

دستگاه‌ها قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران را اجرا کنند

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص موضوع بند (ذ) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه نسبت به تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران اظهار کرد: این قانون تصویب و اخیرا ابلاغ شده و منتظریم دستگاه‌های مختلف به آن عمل کنند.

وی با بیان اینکه اگر دستگاهی به این قانون عمل نکند از باب نقش نظارتی حتما پیگیری خواهیم کرد تا به نتیجه برسد گفت: هر دستگاهی این قانون را اجرایی نکند به سیستم نظارتی اعلام می‌شود تا پیگیری لازم را در زمینه اجرای این طرح داشته باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه وقتی قانونی ابلاغ شده دستگاه‌ها باید شروع به اجرای آن کنند بیان کرد: این قانون برای ایثارگران و فرزندان آنها که تاکنون با شرایط استخدامی شرکتی و قرارداد خرید معین در خدمت دستگاه‌های اجرایی بودند اما امکان تبدیل وضعیت نداشتند شرایط استخدام را فراهم کرده است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول