اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

از دستگیری قاتل فراری تا کشف کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری قاتل فراری در شهرستان کوهرنگ و کشف کالای قاچاق در لردگان خبر داد.

از دستگیری قاتل فراری تا کشف کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

منوچهر امان‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در تاریخ شانزدهم آبان ماه سال جاری در شهرستان کوهرنگ، موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ماموران پس از بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات گسترده، قاتل را شناسایی و از حضور وی در شهرستان مطمئن شدند.

وی خاطرنشان کرد: یک تیم تخصصی از ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی، متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کرد که متهم در بازجویی فنی پلیس به قتل اعتراف کرد و پس از تحویل به مقام قضایی، با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

کشف کالای قاچاق در لردگان

امان‌اللهی در ادامه اضافه کرد: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال یک محموله قاچاق از محور یاسوج - لردگان، موضوع در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اخذ مجوز قضائی، طی عملیات ایست و بازرسی در سه راه گوشکی به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و با هماهنگی قضایی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، 102 عدد پلوس خودرو سنگین خارجی فاقد مدارک گمرکی به ارزش تقریبی 5 میلیارد ریال که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف و یک متهم دستگیر شدند.

طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در دستورکار پلیس

وی اظهار داشت: طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز نیز در 24 ساعت گذشته در سطح استان به اجرا درآمد که در این راستا 7 سلاح شکاری غیرمجاز در شهرستان‌های اردل، خانمیرزا و کیار کشف و صاحبان آن‌ها به مرجع قضایی معرفی شدند.

امان‌اللهی در پایان تاکید کرد: در جهت افزایش امنیت اجتماعی از همه شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا پلیس را از طریق سامانه 110 مطلع نمایند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول