اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بادمجان رودان در کف خیابان/ آیا بادمجانی که دور ریخته می‌شود محصولی خسارت‌دیده از بارندگی‌های اخیر است؟+فیلم

کشاورزان رودانی در حالی محصول تولیدی‌شان را با هزاران غم به زمین می‌ریزند که رئیس هیات مدیره نظام صنفی کشاورزان رودان در واکنش به ریخته شدن بادمجان توسط کشاورزان به کف خیابان می‌گوید: آنچه که کشاورزان بر کف خیابان می‌ریزند محصولی خسارت‌دیده از بارندگی‌های اخیر است!!

بادمجان رودان در کف خیابان/ آیا بادمجانی که دور ریخته می‌شود محصولی خسارت‌دیده از بارندگی‌های اخیر است؟+فیلم

محمد خیراندیش عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: امروز بادمجان رودان به قیمت ۷۰۰ الی ۸۰۰ تومان به فروش رسیده است.

وی ادامه داد: قیمت بادمجان در روز گذشته حتی تا هزار تومان هم افزایش یافت و این امیدواری را داریم که این محصول مرغوب کشاورزان رودانی طی روزهای آتی، قیمت افزایشی را به خود بگیرد.

 

کشاورزان رودانی خسته از دست دلالان، ترجیح می‌دهند که بادمجان خود را به زمین بریزند!

خیراندیش بالا بودن نرخ کرایه و بعضاً بسته بودن مرزها را بدلایل مختلف مهم‌ترین موانع افزایش قیمت بادمجان رودان دانست و تصریح کرد: قطعا این قیمت‌ها نیز جبران هزینه کشاورزان و دسترنج تلاش‌های شبانه‌روزی آنها نمی‌شود.

رئیس هیات مدیره نظام صنفی کشاورزان رودان خاطرنشان ساخت: بادمجان رودان دارای کیفیت و مرغوبیت مناسبی است که در صورت رفع موانع موجود با قیمت واقعی در بازارهای هدف عرضه خواهد شد.

به گزارش فارس، امسال هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان به کشت بادمجان اختصاص داده شده است و پیش‌بینی برداشت ۷۰ هزار تن محصول از این سطح زیر کشت در رودان می‌شود.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول