اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تقدیر رئیس جمهور از معلم فداکار گرمه‌ای/ وظیفه‌شناسی زنده‌یاد «مریم اربابی» تحسین‌برانگیز بود

رئیس‌جمهور با صدور پیامی خطاب به خانواده معلم فداکار گرمه‌ای، از آن مرحوم تقدیر کرد و تدریس وی حتی در سخت‌ترین شرایط را تحسین‌برانگیز و الهام‌بخش خواند و این معلم را با عنوان «شهید تعلیم و تربیت» توصیف کرد.

تقدیر رئیس جمهور از معلم فداکار گرمه‌ای/ وظیفه‌شناسی زنده‌یاد «مریم اربابی» تحسین‌برانگیز بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز در حاشیه مراسم معارفه نماینده جدید ولی‌فقیه در خراسان شمالی، از خانواده معلم فوت‌شده این استان تجلیل شد.

 

زنده یاد «مریم اربابی» که تصویر تدریس وی بر تخت بیمارستان به دانش آموزان در سامانه شاد، در بسیاری از رسانه‌ها منتشر شد، چندی بعد به علت بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

این معلم شهرستان گرمه که از جمله فرهنگیان بسیار خوش‌نام در میان همکاران خود و دانش آموزان بود، موجب نمایش دوباره حس انسانیت و وظیفه‌شناسی مردمان این سرزمین شد و پیام‌های مختلف و توجهات بسیاری را به خود جلب کرد.

 

حسن روحانی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران نیز در پیامی، از این معلم اهل خراسان شمالی تقدیر کرد.

در متن این پیام آمده است؛

«روحیه فداکاری، وظیفه‌شناسی و اهتمام بانوی فرهنگی مرحومه مریم اربابی به امر آموزش حتی در سخت‌ترین شرایط اقدامی تحسین‌برانگیز و الهام‌بخش بود که به‌یقین در حافظه جمعی مردم قدرشناس ایران برای همیشه باقی خواهد ماند.

این‌جانب با گرامیداشت یاد و خاطره این «شهید تعلیم و تربیت» از شما خانواده بزرگوار و مردم فرهنگ دوست خراسان شمالی به‌ویژه اهالی شهرستان گرمه و تمامی معلمانی که در این شرایط سخت درراه ارتقای دانش و فرهنگ کشور اهتمام می‌ورزند تشکر و قدردانی می‌کنم و سلامت و توفیقات روزافزون شما و همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت را از خداوند متعال مسئلت دارم».

 

این لوح به همراه هدیه‌ای به پدر و همسر این معلم فداکار گرمه‌ای از طریق حجت‌الاسلام محمدیان، معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر انقلاب تقدیم شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول