اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کرونا ارسال مرسولات پستی را افزایش داد

مدیرکل پست استان زنجان از افزایش 144 درصدی بسته‌های صادره از استان در هشت ماه گذشته از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در این مدت تعداد 194 هزار و 350 بسته از استان به کل کشور ارسال شده است.

کرونا ارسال مرسولات پستی را افزایش داد

رضا حمیدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سال جاری اداره کل پست استان در راستای سیاست‌های شرکت ملی پست با بسیج همه امکانات و نیروی انسانی و با عنایت به افزایش بیش از 200 درصدی حجم مرسولات وارده و صادره به استان با جدیت وظیفه خدمت‌رسانی به مشتریان را انجام می‌دهد.

مدیرکل پست استان زنجان از کسب رتبه سوم تجارت الکترونیک در بین استان‌های کشور خبر داد و گفت: در راستای حمایت جدی از کسب و کارهای اینترنتی و مشاغل خانگی اداره کل پست استان با ایجاد بسترهای لازم و حمایت از کسب و کارهای الکترونیکی پس از استان‌های تهران و خراسان رضوی در رتبه سوم کشور قرار دارد.

وی تصریح کرد: تعداد مرسولات تجارت الکترونیکی تا پایان امسال به لحاظ مرسولات وارده 75 هزار و 213 عدد و به لحاظ مرسولات صادره نیز 177 هزار و 227 عدد بوده است.

حمیدپور از افزایش 144 درصدی بسته‌های صادره از استان در 8 ماه گذشته از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در این مدت تعداد 194 هزار و 350 بسته از استان به کل کشور ارسال شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ترافیک 79 هزار و 550  مرسوله، رشد 144 درصد دارد.

مدیرکل پست استان زنجان با اشاره به حمایت از محصولات بومی کشاورزی استان و ارسال با تخفیف ویژه به سراسر کشور افزود: در همین راستا پست استان رتبه نهم کیفیت ارائه خدمات به مشتریان در بین استان‌های کشور راکسب کرده است.

وی درباره اقدامات این شرکت برای ضدعفونی کردن مرسولات پستی گفت: همه این مرسولات در چندین نوبت در مرحله قبول و توزیع ضدعفونی می‌شود و مردم با خیال راحت مرسوله‌ها را از نامه‌رسان‌های ما تحویل بگیرند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول