اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

واکنش‌ها به انتصاب حاشیه دار در فرمانداری نظرآباد

انتصاب مجید صبائی به عنوان سرپرست فرمانداری نظرآباد واکنش‌های بسیاری در میان اقشار انقلابی و مسؤولان استانی در پی داشته است، وی پیش از این در شورای شهر پاکدشت و بخشداری رودبار سابقه فعالیت دارد.

واکنش‌ها به انتصاب حاشیه دار در فرمانداری نظرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، انتصاب مجید صباحی به عنوان سرپرست فرمانداری نظرآباد حاشیه‌های زیادی در پی داشت.

گقته می شود مجید صبائی، که پیش از این سابقه عضویت در شورای شهر پاکدشت و فعالیت در بخشداری رودبار را در پرونده دارد در فتنه 88 بازداشت شده و حاشیه‌های زیادی در رسانه‌های ضد انقلاب در رابطه با فعالیت های وی منتشر شده است.

انتصاب‌ اخیر در فرمانداری نظرآباد دهن کجی به قانون است

بخشی از بیانیه جنبش  دانشجویی استان البرز به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انتصاب این قبیل افراد عین بی تدبیری است و دهان کجی به قانون ؛ چرا که این ها، همان توهین کنندگان به سید الشهدا(علیه السلام) در عاشورای 88 و متهم کنندگان نظام به تقلب هستند.

انتظار می‌رود مسؤولین انقلابی استان البرز با تمام قوا وبا اقدام انقلابی، از در دست گرفتن مناصب استراتژیک، توسط افرادی که با لگد زدن به قانون، امنیت ملی را خدشه دار کردند، ممانعت به عمل آورند.

در پایان؛ شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز، ضمن دعوت از کلیه مردم شریف شهرستان نظر آباد و استان البرز ،خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و مدیران و مسئولان مومن و انقلابی جهت اعتراض عمومی به مراجع ذی‌ربط در مورد این انتصاب نابخردانه، این فرموده امام خامنه‌ای «مدظله العالی» را نصب العین خویش قرار داده و اعلام میداریم؛ فتنه، خط قرمز نظام و انقلاب است و ما با چشمانی همیشه بیدار، تهدیدات امنیتی علیه کشور عزیزمان را دنبال کرده و با عناصر فتنه در هر مقام و مسندی که باشند، اقدام انقلابی خواهیم کرد و در این راه جز از پروردگار متعال نخواهیم ترسید و همچون سربازانی در رکاب ولی فقیه، به حول و قوه الهی چشم فتنه را کور خواهیم ساخت.

و السلام علی من اتبع الهدی

 

اگر فرماندار نظرآباد در فتنه 88 پرونده ای داشته باشد مانع فعالیت وی خواهیم شد

علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان نیز در این رابطه، گفت: افراد دیگری را برای انتصاب در فرمانداری نظرآباد به استاندار البرز پیشنهاد دادیم که مورد قبول واقع نشد.

نماینده مردم نظرآباد در مجلس با اشاره به اینکه استاندار البرز به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید برای انتصابات خود باید استعلامات لازم و کافی داشته باشد، اظهار کرد: اگر مواردی که در رابطه با سرپرست فرمانداری نظرآباد مطرح شده است واقعیت داشته باشد اجازه صدور حکم را نخواهیم داد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه فتنه 88 خط قرمز ما است، افزود: در رابطه با فتنه موضع شفاف و آشکارا داریم و اگر فرد حاضر سوابق این چنینی داشته باشد به هیچ وجه اجازه فعالیت به وی را نخواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه برخی تصور می‌کنند این انتصابات توسط نمایندگان مدیریت می‌شود، یادآور شد: به هیچ وجه این چنین نیست و در صورت وجود سابقه در پرونده سرپرست فرمانداری نظرآباد، با پیگیری های لازم جلوی صدور حکم را خواهیم گرفت.

 

نظرآباد جای فتنه و فتنه گران نیست

حجت الاسلام و المسلمین سید سجاد موسوی، امام جمعه نظرآباد در مورد حواشی به وجود آمده در مورد انتصاب سرپرست فرمانداری شهرستان نظرآباد، اظهار کرد: بعد از انتصاب این فرد تعداد زیادی از نیروهای انقلابی و‌ حزب الهی شهرستان با بنده تماس گرفته و خواهان شفاف سازی در مورد این انتصاب هستند.

وی افزود: شهرستان نظرآباد جای فتنه و فتنه گران نیست و انتظار این است که مسؤولان در مورد این انتصاب شفاف سازی کنند. اگر این فرد پرونده‌ای در مورد فتنه داشته است باید در این مورد تجدید نظر شود و باید در این زمینه اقدام عاجلی صورت گیرد.

 نیروهای انقلاب اسلامی انتصاب عناصر فتنه ۸۸  را به هیچ وجه تحمل نخواهند کرد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی نیز در این رابطه بیانیه ای صادر کرد؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

( وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ...بقره ۱۹۱)

«با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم» نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان نظرآباد انتصاب عناصر فتنه ۸۸ که هدفی جز براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سر ندارند را به هیچ وجه تحمل نخواهند کرد.

برای مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان نظرآباد به هیچ عنوان پذیرفته نیست، کرسی‌های مسؤولیت در این شهرستان متاعی برای تسویه حساب و باز پرداخت دیون سیاسی یا حیاط خلوتی برای کارورزی و مهارت آموزی افراد نالایق باشد.

موضع ما در مسئله فتنه ۸۸ نه از روی احساس که برخاسته از تحلیل و بررسی است.

افرادی که در فتنه ۸۸ کشور را به لبه پرتگاه کشانده و دشمن شادمان کردند و امید برای براندازی نظام و ضربه به ملت ایران را در دل دشمنان تقویت نمودند و در آنان انگیزه اعمال فشار حداکثری ایجاد کردند، قطعاً چنین افرادی در خوشبینانه‌ترین حالت قوه ی تحلیل درستی نخواهند داشت.

آقایان در رابطه با انتصاب در فرمانداری نظرآباد شفاف سازی کنند

ستاد احیای امر به معروف شهرستان نظرآباد با صدور بیانیه ای در این رابطه موضع گیری داشتند؛ 

امام خامنه ای: فتنه ۸۸ برای ما یک زنگ بود، یک زنگ بیدارباش. (۲۵ شهریور ۱۳۸۹)

در پی حواشی پیش آمده در سطح شهرستان در موضوع انتصاب آقای مجید صبائی بعنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان نظرآباد، از مسؤولان مربوطه می‌خواهیم در این رابطه شفاف سازی نموده و اگر نامبرده در فتنه ۸۸ دارای سابقه همراهی با فتنه گران را دارد، نسبت به این انتصاب تجدید نظر نموده و اقدامات عاجل را در دستور کار خود قرار دهند.

 

مسؤولی که در فتنه نفس داشته باید از استان برود

علیرضا عباسی، عضو مجمع نمایندگان استان البرز نسبت به حواشی به وجود آمده در مورد انتصاب فرمانداری نظرآباد واکنش نشان داد و گفت: خطوط قرمز نظام باید در انتصابات رعایت شود.

علیرضا عباسی، با بیان اینکه مسؤولی که در فتنه نفس داشته باید از استان برود، تصریح کرد: در موضوع سرپرست فرمانداری نظرآباد موضوع جناح اصلا مطرح نیست و در این زمینه خطوط قرمز نظام باید در انتصابات رعایت شود.

واکنش‌ها به این انتصاب مسئله دار استاندار البرز در حال افزایش است سوال جدی اینجاست که آیا استعلامات لازم پیش از انتصاب مسؤولی در سطح فرماندار انجام نشده است؟! و یا در صورت انجام بر اساس چه معیاری صبائی مورد تأیید نهادهای ناظر قرار گرفته است.

گفتنی است این اولین انتصاب حاشیه دار شهبازی استاندار البرز نیست.

انتهای پیام/ج/ی                                                           

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول