اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ارائه سه هزار و ۳۰۴ خدمت عمرانی به مددجویان فارسی

مدیر کل کمیته امداد فارس از ارائه سه هزار و ۳۰۴ خدمت عمرانی به مددجویان در سال جاری خبر داد.

ارائه سه هزار و ۳۰۴ خدمت عمرانی به مددجویان فارسی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر همچنین از احداث، تکمیل و خرید ۱۴۰۶ مورد خدمات در دست اقدام مربوط به تامین مسکن مددجویی تا پایان هشت ماهه امسال خبر داد و اظهار داشت: در مدت زمان مذکور مجموعا ۳۰۷۶ مورد خدمات مسکن مددجویی به افراد تحت حمایت این نهاد ارائه شده است که از این تعداد ۱۶۷۰ مورد نیز مربوط به تعمیرات مسکن مددجویی است.

بذرافشان افزود: در سال جاری برای ۲۱۶ خانوار نیازمند زمین از طریق ادارات ذی ربط همچون شرکت عمران صدرا، اداره راه و شهرسازی، شهرداری و خیران و نیکوکاران استان تامین و واگذار شده است.

وی با اشاره به اهمیت تامین مسکن ایتام در ادامه اضافه کرد: در سال جاری و در طرح ویژه احداث مسکن ایتام با مشارکت بنیاد مسکن و صندوق توسعه ملی احداث ۸۰ واحد مسکن ایتام در استان در دست اقدام است که سهم مشارکت استان در اجرای این طرح در کشور مقام اول را دارد.

مدیر کل امداد فارس یادآور شد: برای ارائه خدمات عمرانی یاد شده، ۳۹۹ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که ۱۲۴ میلیارد و ۶۷۶ میلیون ریال آن از منابع کمک های مردمی و مابقی از منابع دولتی، تسهیلات صندوق امداد ولایت و ... بوده است.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول