اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آغاز مسابقات فوتبال همدان در آینده‌ای نزدیک / نمایندگان استان به فدراسیون معرفی می‌شوند

رئیس هیأت فوتبال استان همدان گفت: در راستای معرفی نمایندگان استان به لیگ‌های مختلف کشوری، مسابقات فوتبال قهرمانی استان در همه رده‌ها برگزار می‌شود.

آغاز مسابقات فوتبال همدان در آینده‌ای نزدیک / نمایندگان استان به فدراسیون معرفی می‌شوند

عباس صوفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به آغاز مسابقات فوتبال استان، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته به زودی مسابقات فوتبال استان همدان را آغاز خواهیم کرد.

وی ادامه داد: باید هرچه سریعتر بتوانیم نمایندگان مختلف استان همدان را در رده‌های مختلف کشوری معرفی کنیم به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و به زودی مسابقات فوتبال استان آغاز خواهد شد.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان با اشاره به فعالیت هیأت فوتبال استان همدان اظهار کرد: طی ۱۰ ماه گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف تحت شعاع قرار گرفت و همین مسئله باعث شد فعالیت‌های ورزشی نیز در بسیاری از فضاها تعلیق شود.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال به طور کامل تحت تاثیر ویروس کرونا بودیم و شاید حتی ۱۰ درصد فعالیت‌های اخیر ما نیز در سال جاری عملا انجام نشد.

صوفی فوتبال را یکی از هیأت‌های پرمخاطب در سطح استان معرفی کرد و افزود: هیأت فوتبال استان همدان یکی از بزرگ‌ترین هیأت‌های ورزشی استان در بحث برنامه‌ریزی، آمار ورزشکاران و فعالیت‌های انجام شده در سال است.

وی گفت: هیأت فوتبال استان همدان در تمامی شهرستان‌ها، شهرها و بخش‌های استان فعال بوده و ما ۲۳ هیأت فعال در سطح استان داریم که از این بُعد بی‌نظیر هستیم.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان بیان کرد: هر سال براساس تقویم ورزشی و برنامه‌ریزی دقیق حرکت می‌کنیم و طی سال‌های اخیر اتفاقات بسیار خوبی برای این رشته ورزشی در استان همدان رقم خورده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر یک دوره کلاس مربیگری درجه D برگزار کرده‌ایم و در تلاش هستیم تا پایان سال نیز دو کلاس داوری ارتقا و یک کلاس مربیگری درجه C را نیز برگزار کنیم.

صوفی خواستار توسعه زیرساخت‌های ورزش فوتبال در همه نقاط استان شد و اظهار کرد: برای رشته فوتبال در شهرستان‌ها ضعف وجود دارد و اصلا در شهرستان‌ها زیرساخت فوتبالی خوب کار نشده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم از نظر زیرساخت‌های رشته فوتبال نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌های استان صورت بگیرد.

انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول