اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آغازمراحل امتیازبندی بیش از ۳۵۰۰ نفر از پرسنل آموزش‌وپرورش استان تهران

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از آغازمراحل تهیه فرم امتیاز بندی بیش از ۳۵۰۰ نفر از پرسنل حق التدریس و قراردادی شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

آغازمراحل امتیازبندی بیش از ۳۵۰۰ نفر از پرسنل آموزش‌وپرورش استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در اجرای قانون تفسیر قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و با توجه به بخشنامه وزارتی در این خصوص، مراحل تهیه فرم امتیاز بندی بیش از ۳۵۰۰ نفر از پرسنل حق التدریس و قراردادی استان که در سال‌های اخیر با این استان همکاری داشته‌اند آغاز شده است.

وی گفت: طبق این بخشنامه سوابق آموزشیاری نهضت که تا قبل از سال ۱۳۹۲ با نهضت سوادآموزی همکاری داشته‌اند، حق التدریس آزاد و مربیان پیش دبستانی که تا قبل از سال ۱۳۹۱ با وزارت آموزش و پرورش همکاری داشته اند و افرادی که از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۹ به صورت خرید خدمات آموزشی با آموزش و پرورش همکاری داشته‌اند مورد بررسی قرار می‌گیرند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: بعد از اختصاص سهمیه استخدامی از سوی وزارت متبوع برای استان در ابتدای آذر ماه ۱۳۹۹، مراحل تهیه و تنظیم فرم امتیازبندی برای انتخاب افراد با امتیازات بالاتر در مناطق ۲۱ گانه استان آغاز شد.

بهارلو با تأکید بر اینکه فرم‌های امتیازبندی برای تجمیع در استان و انتخاب افراد تا پایان روز نوزدهم آذر ماه به اتمام خواهد رسید، تصریح کرد: افراد انتخاب شده برای گذراندن ۲۵ واحد دانشگاهی به وزارت متبوع معرفی خواهند شد و بعد از گذراندن واحدهای درسی مذکور و دریافت مجوز گزینش، صرفاً به عنوان نیروی آموزشی به صورت پیمانی به استخدام وزارت آموزش درخواهند آمد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول