اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توقیف کامیون حامل چوب قاچاق در سرخه

مسؤول یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه از توقیف یک دستگاه کامیون حامل چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

توقیف کامیون حامل چوب قاچاق در سرخه

اسدالله سرکبیری به خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه، در خصوص توقیف یک دستگاه کامیون حامل چوب قاچاق گفت: یک کامیون حاوی چوب قاچاق توسط مأمورین پاسگاه افتر و مأموران گشت یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه متوقف شد.

وی تصریح کرد: مأموران پاسگاه افتر و یگان حفاظت منابع طبیعی سرخه در هفته گذشته در محور سرخه- فیروزکوه به یک دستگاه کامیون حمل چوب مشکوک شدند و ضمن بازرسی و بررسی مدارک و مجوز حمل، آن را متوقف کردند.

مسؤول یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه افزود: در بررسی‌های انجام‌شده، مشخص شد بار چوب کامیون از نوع درختان جنگلی قاچاق بدون مجوز قطع و پروانه حمل شامل گونه آکاسیا به وزن 15 تن و ارزش 198 میلیون ریال بود که از استان مازندران به مقصد شرکتی در شهرک صنعتی سمنان در حال حرکت بود.

سرکبیری با بیان اهمیت حفاظت از درختان جنگلی و برخورد قانونی با متخلفان و قاچاقچیان چوب خاطرنشان کرد: نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار تخریب، تصرف زمین‌های ملی، آتش‌سوزی و قطع درختان جنگلی از طریق سامانه تلفنی 1504 هستند.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول