اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

موفقیت محققان داخلی در ساخت واکسن کرونا/ واکسن تا 4 الی 6 ماه دیگر توزیع می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، از موفقیت محققان داخلی و خارجی در تولید واکسن‌های موثر در پیشگیری و درمان کووید 19 خبر داد و گفت: به احتمال زیاد واکسن تا 4 الی 6 ماه دیگر توزیع می‌شود.

موفقیت محققان داخلی در ساخت واکسن کرونا/ واکسن تا 4 الی 6 ماه دیگر توزیع می‌شود

مجید شیرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ساخت واکسن کرونا در کشور در آینده نزدیک وارد مرحله آزمایش انسانی می‌شود و در صورت رضایت‌بخشی طی فرایندی به تولید انبوه رسیده و بین مردم توزیع می‌گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شروع واکسیناسیون در بعضی از کشورها خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد واکسن‌های وارداتی حدوداً 4 ماه دیگر و واکسن‌های تولید داخل حدود 6 ماه دیگر در اختیار مردم قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: تا زمان توزیع گسترده واکسن کرونا همه مردم باید خطر حضور این ویروس در جامعه را جدی بگیرند و نگذارند خود و خانواده‌هایشان به این ویروس کشنده مبتلا شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه در حال حاضر بهترین روش مقابله با این ویروس خودمراقبتی است،  تصریح کرد: نباید به هیچ عنوان اجازه دهیم وضعیت استان مجدد قرمز شود و شاهد افزایش مرگ و میر در اثر گسترش این ویروس باشیم.

انتهای پیام/68033/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول