اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

آکسیوس| قصد ترامپ برای عفو تعداد بیشتری از اطرافیان خود

برخی منابع آگاه خبر داده‌اند که رئیس‌جمهور آمریکا در نظر دارد بسیاری از افراد نزدیک دیگر خود که حتی درخواستی برای این منظور نداشته‌اند را عفو کند.

آکسیوس| قصد ترامپ برای عفو تعداد بیشتری از اطرافیان خود

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، برخی منابع آگاه خبر داده‌اند که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا قصد دارد دستور عفو بسیاری از افراد نزدیک دیگر خود را صادر کند.

به نوشته وبگاه خبری «آکسیوس»، ترامپ در نظر دارد این اقدام را کورکورانه و مانند ارائه «هدیه کریسمس» برای افرادی که حتی چنین درخواستی را نداشته‌اند انجام دهد.

این در حالی است که ترامپ اخیراً به یکی از مشاوران خود گفته که  «او می‌خواهد هرکسی که با او [در این مورد] صحبت کرده را عفو کند.» 

این موضوع بدان معناست که ترامپ قصد دارد بسیاری از افراد نزدیک دیگر را نیز عفو کند، با این وجود وی اشاره‌ای به فرد خاصی نداشته‌ است.

پیشتر چندین منبع آگاه به شبکه «ان بی سی نیوز» گفتند که رئیس‌جمهور آمریکا با مشاوران خود درباره احتمال صدور حکم عفو برای اعضای خانواده خود و مشاوران و دستیاران نزدیک خود بحث و گفت‌وگوهایی صورت داده است.

روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» نیز در این خصوص گزارش کرده است که بحث‌هایی صورت گرفته که نشان می‌دهد ترامپ درصدد است قبل از پایان دوران ریاست‌جمهوری خود برای سه فرزند ارشد، داماد و همچنین رودی جولیانی، وکیلش حکم عفو صادر کند. طبق این گزارش، ترامپ همین هفته گذشته با جولیانی در خصوص صدور حکم عفو برای وی صحبت کرده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول