اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

تولید مستند «جان پدر کجاستی؟» | فیلم

به همت جمعی از فعالان دانشجویی و رسانه‌ای، مستند «جان پدر کجاستی؟» برای همدردی با داغدیدگان حمله تروریستی دانشگاه کابل تولید شد.

تولید مستند «جان پدر کجاستی؟» | فیلم

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، به مناسبت روز دانشجو کانون فرهنگی رسانه‌ای پادا ( پاتوق دانشجویی) با همکاری انجمن علمی مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان ایرانی در اروپا مستند «#جان_پدر_کجاستی» را تولید و پخش کرد.

یکی از دانشجویانی که در تهیه این کلیپ و مستند نقش داشت گفت: با ورود به گام دوم انقلاب اسلامی، وظیفه قشر دانشگاهی و نسل جوان بیش از پیش مهمتر و سنگین تر است، تشکیل یک جبهه واحد علیه صهیونیسم و استکبار جهانی و جمع کردن همه آینده سازان دنیا زیر یک آرمان و یک هدف که ریشه کن شدنِ ظلم و ستمگری و برپایی آن حکومت عدل الهی است، از اصلی ترین و مهم ترین آن وظیفه هاست.

وی ادامه داد: برای رسیدنِ به همچین وحدتی، نیاز مند همدلی و همبستگی با هم نسل های خود در اقصی نقاط جهان هستیم، به همین منظور، به مناسبت روز دانشجو ما این کلیپ را برای همدردی با داغدیدگان حمله تروریستی دانشگاه کابل که اخیرا اتفاق افتاد، تهیه کردیم.

 

 

گفتنی است، در تولید این کلیپ فاطمه کریمی دردشتی به عنوان تهیه کننده، نرگس محمدی عراقی به عنوان مترجم و امور بین‌الملل و محمد بردستانی به عنوان طراح کلیپ فعالیت داشتند.

فاطمه کریمی دردشتی موسس و دبیر کانون فرهنگی رسانه‌ای پادا و دبیر انجمن علمی مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم درباره ساخت این کلیپ گفت: کانون فرهنگی رسانه‌ای پادا خردادماه ۹۶ تاسیس شد. پادا، پاتوقی است جهت هم‌اندیشی‌ دانشجویان و هم‌افزایی فعالان رسانه‌ای که علاوه بر تولیدات رسانه‌ای و برگزاری برنامه‌های متنوع و مسابقات دانشجویی اعم از حضوری و مجازی، دوره‌‌ها و نشست‌های تخصصی‌ جهت توسعه مهارت‌ها برگزار می کند.

وی ادامه داد: پادا شامل کافه‌هایی همچون کافه پادا، رادیو پادا (پادکست)، عیدانه پادا، موج مثبت، کافه اجتماعی، کافه هنر، قرعه کشی ویدیویی به سبک پادا، سه‌شنبه‌های مجازی به سبک پادا و برشی از یک کتاب و...است.

محمدی تصریح کرد: انجمن علمی مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم هم با هدف نقش‌آفرینی دانشجو در رسانه از اوایل دی‌ماه شروع به فعالیت کرد. تولیدات رسانه‌ای، سلسله نشست‌های تخصصی دانشجو و رسانه، دوره‌های تخصصی سواد رسانه، همکاری و تعامل با سازمان‌‌‌ها و... بخشی از فعالیت‌های این انجمن است.

وی افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان ایرانی در اروپا هم سابقه ای درخشان در حوزه های دانشجویی، فرهنگی، مذهبی، سیاسی و علمی در سراسر این قاره را دارد، این اتحادیه در کشور های انگلیس، ایتالیا،  آلمان ، هلند و ....؛ انجمن های مختلف و متعددی دارند و اعضای آن همیشه تلاش داشته و دارند که در راستای اهداف جمهوری اسلامی ایران گام بردارند. حضور در کمیسیون دانشجویی کنفرانس بین‌المللی وحدت سبب آشنایی با اعضا و فعالین این اتحادیه شد، و این آشنایی باعث شد تعامل و همکاری‌ ما شکل بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول