اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

انهدام شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر در آزادشهر

رئیس کل دادگستری گلستان از شناسایی و دستگیری اعضای شبکه گسترده تهیه و توزیع مواد مخدر با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در آزادشهر خبر داد.

انهدام شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر در آزادشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در آزادشهر اعضای شبکه گسترده تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: اعضای این باند از استان‌های شرقی و جنوبی کشور موادمخدر را وارد استان و توزیع می‌کردند که با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند.
هاشمیان ادامه داد: در حال حاضر دو عضو این شبکه که یکی از آنها سرشبکه این باند است دستگیر شده‌اند و بقیه اعضا هم تحت تعقیب هستند.
رئیس‌کل دادگستری گلستان پولشویی را مهمترین اتهام اعضای این شبکه عنوان کرد و گفت: تحقیقات گسترده در این باره در حال انجام است و تاکنون دست کم 100 حساب بانکی متعلق به اعضای این شبکه که بیشترشان مربوط به سرشبکه این باند است شناسایی و مسدود شده است.
هاشمیان با اشاره به اینکه پرونده در آزادشهر در حال پیگیری است، گفت: این باند در سطح کشور مشغول پولشویی بودند و به همین علت تمرکز تیم تحقیقاتی بر شناسایی سریع اموال و دارایی‌های این شبکه است.
رئیس کل دادگستری گلستان افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای امنیتی انتظامی و قضایی و سپاه پاسداران شبانه‌روزی مشغول هستند تا استان را کاملا از وجود مجرمان و قاچاقچیان پاک کنند.
هاشمیان اضافه کرد: این‌ پرونده در حال رسیدگی است و انشاءالله خبرهای خوبی به اطلاع مردم گلستان خواهد رسید.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول