اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

قطع گاز ۸ جایگاه CNG غیراستاندارد پرخطر در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: گاز ۸ جایگاه سوخت CNG به علت وجود عدم انطباق‌های بحرانی و پر خطر و نداشتن ایمنی لازم، قطع گاز شد.

قطع گاز ۸ جایگاه CNG غیراستاندارد پرخطر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج بهمن رحمتی از قطع گ گفت: از قطع گاز ۸ جایگاه غیر استاندارد CNG در استان خبر داد و گفت: از این تعداد جایگاه ۱ مورد در شهرستان کهگیلویه، ۱ مورد در شهرستان لنده و ۶ مورد در شهرستان بویراحمد است.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قبل از قطع گاز، اخطاریه و تذکر به بهره برداران این جایگاه‌ها برای برطرف کردن نواقص موجود و استانداردسازی  داده شد گفت: اما اقدام لازم توسط بهره‌برداران این جایگاه‌ها برای استانداردسازی انجام نشد که در صورت رفع نواقص بحرانی، بازرسی مجدد از جایگاه‌ها به عمل می‌آید و با حصول اطمینان از بی خطر بودن، گاز آنها وصل خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: یکی از دلایل اصلی قطع گاز این جایگاه‌ها نقص بحرانی، عدم استانداردسازی و نداشتن ایمنی و خطر آفرین بودن آن برای شهروندان و مصرف کنندگان است.

این مسئول عنوان کرد: به منظور حمایت از حقوق شهروندان و مصرف کنندگان، تا زمانی که بهره‌برداران اقدام به استانداردسازی این جایگاه ها نکنند گاز آنها وصل نخواهد شد.

وی افزود: این اقدام کاملا قانونی و در راستای اجرای آیین نامه نحوه تامین ایمنی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و گاز فشرده به خودروها و پیشگیری از وقوع حوادث بحرانی انجام شده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول