اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

پس از حذف فیلم نژادپرستانه آمریکایی/ «عشق بی پایان» صدرنشین گیشه چین شد

پس از پایین کشیدن فیلم آمریکایی از پرده سینماهای چین به خاطر صحنه نژادپرستانه، فیلم «پایان عشق بی پایان» صدرنشین گیشه آخر هفته این کشور شد.

پس از حذف فیلم نژادپرستانه آمریکایی/ «عشق بی پایان» صدرنشین گیشه چین شد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، در حالی که فیلم اکشن «شکارچیان هیولا» ساخته «پل دبلیو اس. اندرسون» در معرض رسوایی گفتگوی نژادپرستانه قرار گرفت، اکران های دیگر از جمله «خانواده کرود یا غارنشین ها۲»(The Croods 2) شاهد افزایش درآمدشان در آخرهفته گیشه چین بودند.

 

پس از پایین کشیدن فیلم آمریکایی از پرده سینماهای چین  به خاطر صحنه نژادپرستانه، فیلم «پایان عشق بی پایان» صدرنشین گیشه آخر هفته این کشور شد.

باکس آفیس آخر هفته چین پر از درام در مالتی پلکس چینی بود.

 

اقتباس بازی ویدئویی «Tencent» فیلم «شکارچیان هیولا» که با بودجه ای کلان ساخته شده تنها  یک روز پس از اکران خود در سینماهای کشور چین از پرده سینماها پایین کشیده شد زیرا حاوی صحنه ای بود که مخاطبان محلی آن را تحقیرآمیز عنوان کردند.

(بیشتر بخوانید)
چین فیلم آمریکایی را از پرده سینما پایین کشید/ صحنه ای که چینی ها را عصبانی کرد!

سپس فیلم های بلند فانتزی چینی «پایان عشق بی پایان» و «روح ربا»(Soul Snatcher) با استفاده از این شرایط، به ترتیب ۲۲.۶ و ۱۹.۵ میلیون دلار درآمد به دست آوردند.

 

«شکارچیان هیولا» به کارگردانی «پل دبلیو اس. اندرسون» و با بازی «میلا جووُویچ» اقتباسی از مجموعه بازی های «Capcom» به همین نام است که اتفاقاً در چین مخاطبان و علاقمندان بسیار فراوانی دارد.

سایر اقتباس های بازی های ویدیویی، از جمله فرنچایز «رزیدنت ایول» (Resident Evil) از همین کارگردان، فروش بزرگی در چین داشته اند و امیدها برای فروش فوق العاده «شکارچیان هیولا» نیز بسیار زیاد بود. این پیش بینی ها روز جمعه پس از به اشتراک گذاشتن صحنه نژادپرستانه در رسانه های اجتماعی، به سرعت تمام پیش بینی های فروش را برهم زد و به توقف اکران فیلم انجامید.

 

سپس کمپانی فیلمسازی کنستانتین روز یکشنبه عذرخواهی کرد و گفت: مطلقاً هیچ نیتی برای تبعیض، توهین یا تحقیر و تعرض به میراث چین وجود ندارد.

با این وجود، همان یک صحنه ۱۰ ثانیه ای کار خود را کرد تا این فیلم پرهزینه از اکران در بزرگ ترین مارکت سینمایی جهان باز بماند.

عنوان برتر آخر هفته گیشه چین، عاشقانه فانتزی «پایان عشق بی پایان»  تولید استودیو «Enlight Pictures» و «گیو جینگ مینگ» نویسندگی آن را انجام داده است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول