اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرونا در کمین دورهمی‌های شب یلدا/ منع تردد شبانه در کرمانشاه همچنان پابرجاست

فرماندار کرمانشاه با اشاره به وضعیت نارنجی این شهرستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا، گفت: منع تردد شبانه از ساعت 9 شب تا چهار صبح همچنان پابرجا و برقرار است.

کرونا در کمین دورهمی‌های شب یلدا/ منع تردد شبانه در کرمانشاه همچنان پابرجاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر امروز در جمع اصحاب رسانه به اشاره  به اجرای طرح شهید سلیمانی در شهر کرمانشاه، اظهار داشت: قرارگاه عملیاتی این طرح در کرمانشاه با همکاری بسیج سپاه پاسداران، مرکز بهداشت و جمعیت هلال احمر شروع شده است.

وی ادامه داد: این قرارگاه که متشکل از سه کمیته  مراقبتی، نظارتی و حمایتی کار شناسایی بیمارانی که در ارتباط با کرونا مثبت در تماس با سامانه 4030 یا از هر طریق دیگری، شناسایی شده‌اند را پیگیری می‌کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: وضعیت افراد را بررسی و به کمیته‌های حمایتیکه تحت مسئولیت بسیج سپاه پاسداران است،  ارجاع می‌دهند در قالب آن افراد معتمد به درب منازل مراجعه می‌کنند اطلاعات اولیه را می‌گیرند اگر نیاز به حمایت داشته باشند از طریق سبد غذایی، امکاناتی که در اختیار آن ها قرار می‌دهند.

وی  اضافه کرد: چهار پایگاه در قالب طرح شهید سلیمانی در راستای شناسایی افراد مبتلا در شهر کرمانشاه تشکیل شده، ۶ پایگاه دیگر هم در دست اقدام است.

رنجبر وضعیت شهرستان کرمانشاه را از نظر شیوع ویروس کرونا نارنجی اعلام کرد و گفت: طرح ممنوعیت تردد ورود خودروهای غیربومی به داخل شهر و خروج خودروها از شهرهای نارنجی به شهرهای قرمز همچنان حاکم است و در صورت تردد، دوربین‌هایی مستقر در مسیرها، ثبت و خودرو مشمول جریمه می‌شود.

وی تصریح کرد: منع تردد شبانه از ساعت 9 شب تا چهار صبح هم همچنان پابرجا و برقرار است و از طریق دوربین‌ها خودروها شناسایی و جریمه می‌شوند.

وی از مردم خواست همچنان رعایت کنند تا قبض‌های جریمه سنگین برای آن‌ها نیاید و گفت: شب یلدا را پیش‌رو داریم که معمولا در این شب برنامه‌هایی از دورهمی‌ها داریم که امسال با توجه به شرایط کرونایی نباید از این قبیل دورهمی‌ها داشت.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول