اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مطالبات دانشجویان بافتی؛ از کمبود زیرساخت‌های اینترنت و امکانات رفاهی تا نظارت بر بازار

در مراسمی به مناسبت روز دانشجو، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های بافت مطالبه‌های خود را مطرح کردند.

مطالبات دانشجویان بافتی؛ از کمبود زیرساخت‌های اینترنت و امکانات رفاهی تا نظارت بر بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بافت، حجت‌الاسلام محمد محمدزاده در مراسم بزرگداشت روز دانشجو اظهار داشت: باید از جوانان حمایت شود زیرا گام دوم انقلاب بر دوش جوانان است و راه‌ حل مشکل کشور دولت حزب‌اللهی جوان است.

امام‌جمعه بافت ادامه داد: دانشجویان و جوانان منتظر نباشید بقیه کار کنند، خودتان کار کنید. معنی جوان به سن و سال نیست معنی‌اش به شادابی و جهادی کار کردن است و هر کس اینگونه باشد جوان است.

مجید زنداقطاعی فرماندار شهرستان بافت با بیان اینکه ارتباط بین دانشگاه و ارگان‌های مختلف باید تقویت شود، افزود: روحیه مطالبه‌گری نشان از پویایی و فعال‌بودن دانشجو است و هر زمان از دانشجویان و قشر تحصیل‌کرده در برنامه‌های کلان کشور استفاده کردیم، موفقیت بودیم.

وی با بیان اینکه در بیانه گام دوم رهبر انقلاب بر نقش جوانان و توجه به علم و پژوهش تأکید، دارند، ادامه داد: جنگ رسانه‌ای از جنگ اقتصادی مهم‌تر و اثرش بیشتر است. در جنگ رسانه‌ای نقش دانشجو نقش مؤثری است و دانشجو می‌تواند هجمه‌ای که دشمن در قبال جنگ رسانه‌ای و تهاجم فرهنگی دنبال می‌کند با مهندسی معکوس و ورود پرقدرت در فضای مجازی نقشه دشمن در قالب جنگ رسانه‌ای را نقش بر آب کند.

زنداقطاعی با اشاره به نقش دانشجوها در طی 40 سال انقلاب عنوان کرد: در توسعه شهرستان نیاز به مشارکت مردم ‌داریم و بخشی از مشارکت مردم نحوه تعامل و همراهی دانشجویان در شهرستان است و باید همه کمک کنند تا مشارکت اجتماعی را توسعه بدهیم و گروه‌های مردم‌نهاد را در شهرستان ارتقا بدهیم هر زمان گروه‌های مردمی به پا خواستند موفقیت به دست آوردند.

احسان کریم‌زاده مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بافت، رابر و ارزوئیه با اشاره به اینکه دانشجویان وظیفه مضاعفی بر دوش دارند، اظهار کرد: روز دانشجو در تاریخ کشور مصادف است با شهادت سه دانشجوی شهید که نمونه و الگویی جهت نشان دادن عمل به‌موقع و استکبارستیزی و مقاومت در برابر آمریکا است و دانشجو عنصر تأثیرگذار علمی و نقش‌آفرینی اجتماعی هستند و نقش دانشجویان در حوادث مثبت و منفی پررنگ است.

پوریا قزوینی دانشجوی دانشگاه آزاد در ادامه جلسه گفت: در دانشگاه‌های شهرستان مشکل زیرساخت شبکه اینترنت، خوابگاه، روشنایی و نبود فضای سبز مناسب را داریم و متأسفانه امکانات رفاهی و تفریحی در سطح شهرستان نداریم.

 امیرحسین کفاش‌زاده گفت: کم‌توجهی مسئولان در بحث میدان دادن به جوانان و عدم‌ حمایت از نخبگان درگذشته موجب مهاجرت بسیاری از آن‌ها شده است.

 صفری‌زاده دانشجوی دانشگاه پیام نور هم با بیان اینکه مسئولان تدابیری جهت نظارت بیشتر وجدی‌تر بر بازار و برخورد با گران‌فروشی داشته باشند، افزود: اقدامات مؤثر در جهت کاهش قیمت مسکن و زمین در شهرستان و از همه مهم‌تر برنامه‌ریزی جهت اشتغال خانم‌ها و راه‌اندازی مشاغل خانگی داشته باشند.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول