اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

16 آذر یادآور دلیری دانشجویان و روز تکریم این قشر نخبه جامعه است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: 16 آذر یادآور دلیری دانشجویان و روز تکریم این قشر نخبه جامعه است و این چشمه جوشان، به عنوان یک جریان آگاه و بابصیرت، زمان‌شناس، دردآشنا و دغدغه‌مند نسبت به مسایل سیاسی و اجتماعی همراه با آرمان‌خواهی و عدالت‌طلبی و حق‌خواهی فارغ از هرگونه جنا‌ بندی و گروه‌گرایی نقش‌آفرینی می کند.

16 آذر یادآور دلیری دانشجویان و روز تکریم این قشر نخبه جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان طی بیانیه‌ای فرارسیدن ١٦ آذرماه روز دانشجو را تبریک گفت.

متن بیانیه به این شرح است:

16 آذر یکی از روزهای غرورآفرین و افتخارآمیز در تاریخ ایران و نماد مبارزه با استکبار جهانی در راس آن آمریکای جنایتکار است که در ان جوانان آزاده و آگاه پرچم بیزاری از تاریکی‌ها و ظلم و استبداد را بر دوش کشیده و چراغ بیداری و آزادی‌خواهی را روشن نمودند.

در چنین روزی شهیدان مهدی شریعت رضوی، مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی در اعتراض به سفر نیکسون به ایران، در برابر گلوله‌های رژیم منحوس پهلوی سینه سپر کرده و عهدنامه خود را با اسلام و مبارزه با ظالمان با سرخی خونشان امضا کردند.

16 آذر یادآور دلیری دانشجویان و روز تکریم این قشر نخبه جامعه است و این چشمه جوشان، به عنوان یک جریان آگاه و با بصیرت، زمان شناس، دردآشنا و دغدغه‌مند نسبت به مسایل سیاسی و اجتماعی همراه با آرمان‌خواهی و عدالت‌طلبی و حق‌خواهی فارغ از هرگونه جناح‌بندی و گروه‌گرایی نقش‌آفرینی می‌کند و شهیدانی همچون دکتر فخری‌زاده را به ساحت نظام و ولایت تقدیم می دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم 16 آذر 1332، روز دانشجو را به همه دانشجویان فرهیخته و با بصیرت تبریک عرض نموده و اعتلای این قشر فرهیخته را در مسیر اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همراه با اتکال به خداوند منان، تقویت اعتماد به نفس و خودباوری و تلاش به منظور رسیدن به قله‌های علم و ایمان و مکارم اخلاقی، از خداوند متعال خواهان است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول