اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مه‌گرفتگی، ریزش کوه و بارش برف در محورهای مواصلاتی استان فارس

رئیس پلیس راه شمال استان فارس از بارندگی شدید در تمامی محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: محور کنار تخته بوشهر به دلیل ریزش کوه مسدود شده بود که اکنون این محور بازگشایی شده اما با محدودیت تردد روبه‌رو است.

مه‌گرفتگی، ریزش کوه و بارش برف در محورهای مواصلاتی استان فارس

عبدالهاشم دهقانی در گفت وگو با فارس اظهار داشت: از شب گذشته در تمامی محورهای مواصلاتی استان شاهد بارندگی هستیم و در محورهایی چون گردنه کولی کش در محور شیراز اصفهان، محور سپیدان به اقلید و خسرو شیرین بارش برف را داریم. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه در محور دشت ارژن به کازرون و محدوده تنگه ابوالحیات مه‌گرفتگی منجر به کاهش دید رانندگان شده است، گفت: محور کنارتخته بوشهر به دلیل ریزش کوه ساعاتی مسدود شده بود که اکنون این محور بازگشایی شده اما به دلیل احتمال ریزش مجدد با محدودیت تردد روبه‌رو است. 

دهقانی با اشاره به اینکه سایر محورها باز و تردد به صورت عادی و روان در حال انجام است، گفت: ترافیک زیادی را هم به دلیل بارندگی و هم محدودیت های کرونایی شاهد نیستیم. 

وی با توصیه به رانندگان به جهت رعایت نکات ایمنی و پیشگیری از ترددهای غیرضروری افزود: رانندگان در صورت لزوم تردد در محورهای سردسیر و برف‌گیر با احتیاط رانندگی کرده و تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی تاکید کرد: همچنین از سالم بودن خودرو و برف‌پاک‌کن خودرو پیش از حرکت مطمئن شوند. 

رئیس پلیس راه شمال فارس با اشاره به اینکه هشدارهای پلیس و نکات ایمنی باید جدی گرفته شود، گفت: رانندگان در مسیرها به‌ویژه مسیرهای یاد شده هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ن/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول