اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

انعقاد تفاهم‌نامه دریافت تسهیلات بین سازمان بسیج رسانه و بانک مهر

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از انعقاد تفاهم‌نامه بسیج رسانه با بانک مهر ایران جهت دریافت تسهیلات برای اصحاب رسانه خبر داد.

انعقاد تفاهم‌نامه دریافت تسهیلات بین سازمان بسیج رسانه و بانک مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از بسیج رسانه استان، عباس محمدیان افزود: در  راستای ارائه خدمات بانکی و تسهیلات به اهالی رسانه این تفاهم انجام گرفت. اصحاب رسانه با دریافت کارت کالا، می‌توانند از فرصت خرید کالا به صورت اقساطی برخوردار شوند.

وی یادآور شد: هدف از پیگیری تفاهم نامه های اقتصادی از سوی این سازمان،  افزایش قدرت خرید اهالی رسانه است.

 رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: بدین شیوه در شرایط نامساعد اقتصادی جامعه، خبرنگاران و اهالی رسانه استان از خدمات پرداخت اقساطیِ بهای کالا بهره مند می شوند.

محمدیان تاکید کرد: همـه افرادی که در رسانه های استان مشغول بکار هستند و  نیاز به خریـد کالا و خدمـات دارند و می خواهند بـدون افزایشِ قیمـت، بهـایِ کالا را، به صورت اقسـاطی پرداخت کنند، شامل این طرح می شوند.

وی از جمله مزیت های این قراداد را پرداخت تسهیلات به صورت قرض الحسنه و تنها با ۴ درصد کارمزد، خرید کالا و خدمات با بهای فروش نقدی و نیز عدم نیاز به سپرده گذاری نام برد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در توضیح بیشتر تسهیلات گفت: اقساط این طرح در حالت های ۶ ماه، ۹ ماه و ۱۲ ماه و حداکثر مبلغ در این طرح ۲۰۰ میلیون ریال خواهد بود.

انتهای پیام/70039

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول