اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کمیته امداد معینِ معین‌های اقتصادی شهرستان‌ها است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: در طرح مثلث اقتصادی، کمیته امداد به‌عنوان معینِ معین‌های شهرستان‌ها تعیین شده است.

کمیته امداد معینِ معین‌های اقتصادی شهرستان‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب الله آسوده در برنامه رادیویی «ما می‌توانیم» از شبکه خراسان رضوی با اشاره به طرح مثلث اقتصادی و انتخاب کمیته امداد به‌عنوان معین معین‌های شهرستان‌ها، اظهار کرد: تمرکز این طرح بر فعالیت‌های اقتصادی است که از زمان اجرای این طرح توسط کمیته امداد حدود یکسال در شهرستان خلیل‌آباد می‌گذرد که آثار خوبی را نیز همراه داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی از واگذاری امور به مراکز نیکوکاری در خلیل‌آباد خبر داد و افزود: امیدواریم در اشتغالزایی شاهد جهش باشیم که این امر نشان از حضور و فعالیت مردم در کارهاست.

وی ادامه داد: امیدورام با هم‌افزایی و استفاده به‌جا از منابع قرض الحسنه «طرح مثلث اقتصادی» بتوانیم اشتغال مولد و پایدارتری را ایجاد کنیم.

آسوده با اعلام اینکه فعالیت‌های نیکوکارانه با مراکز نیکوکاری متجلی می‌شود، بیان کرد: در کشور تنها از مراکز نیکوکاری در خراسان رضوی با عنوان «مرکز نیکوکاری، کارآفرینی و توانمندسازی» یاد می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان اینکه شناسایی افراد مستعد کار، مشاوره شغلی، ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، اعطای تسهیلات و نظارت ۳ تا ۵ ساله از فعالیت‌های حوزه اشتغال این نهاد محسوب می‌شود، عنوان کرد: کمیته امداد در کنار سایر وظایف و ماموریت‌های خود، محور فعالیت را بر توانمندسازی و اشتغال خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان قرار داده است.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول