اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تساوی ارزشمند چوکا در برابر قهرمان لیگ برتر/نخستین امتیاز پس از ۲۰ سال

دیدار دو تیم چوکا تالش و استقلال خوزستان در هفته سوم از رقابت‌های لیگ یک آزادگان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تساوی ارزشمند چوکا در برابر قهرمان لیگ برتر/نخستین امتیاز پس از ۲۰ سال

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هفته سوم از سری رقابت‌های لیگ دسته اول آزادگان عصر امروز دو تیم استقلال خوزستان و چوکا تالش در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در زور حریف قدرتمند جنوبی به چوکا تازه لیگ یکی شده نرسید و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار محمدرضا قویدل، بهروز افشار، محمد بختیاری، علی هلیچی، علیرضا دغاغله، حسین بهرامی، مسعود اسدی، میلاد صفایی، حسن نعمتی، رامین داوودی و فرشاد جانفزا برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.

همچنین محمد فرامرزی، اشکان طاهرنژاد، یاسین فلاح، نادر هوشیار، محمد جعفری، کیوان محمدنژاد، ایمان شهریاری، علیرضا صبوری، آرش شهامتی، رضا اعتمادی و علی امیدی ترکیب تیم چوکا تالش را تشکیل دادند.
پیش از آغاز بازی نیروی‌های پزشکی و سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی، کار نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این بازی انجام دادند.

علی لطیفی سرمربی سابق راه‌آهن، پاس همدان، اکسین البرز و ملوان بندرانزلی که به‌تازگی هدایت تیم چوکاتالش را بر عهده گرفت توانست با ارائه یک بازی منطقی یک امتیاز در این دیدار به دست آورد.

بازیکنان هر دو تیم  چندین موقعیت گلزنی به دست آوردند اما هیچ‌کدام از آن‌ها راهی به‌سوی دروازه نداشتند و به گل تبدیل نشدند.

این دیدار مثل سایر دیدارها بدون حضور تماشاگر بود و حتی از حضور خبرنگاران در این دیدار نیز ممانعت شد.
تیم چوکا تالش پس از بیست سال صبر مجدد در لیگ دسته یک در حال نشان دادن آمادگی خود هست و پس از سه هفته حضور در لیگ یک اولین امتیاز خود را به گیلان خواهد آورد و این بازی نوید روزهای خوش برای طرفداران چوکا را دارد.

نماینده گیلان به این‌یک امتیاز همچنان در انتهای جدول هجده تیمی لیگ یک قرارگرفته و به هفته‌های آینده دل‌خوش است و نماینده خوزستان نیز با این تساوی هفت امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت.

تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل ۹۵-۹۴ لیگ برتر فوتبال پس از ۶ فصل حضور در لیگ برتر، دومین فصل حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند و تساوی چوکا در مقابل این تیم را صاحب یک امتیاز ارزشمند نمود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول