اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مخالفت حماس با بازگشت به مذاکرات سازش

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با اشاره به اینکه بازگشت به مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی به منزله شکست طرح ملی است، بر ضرورت تحقق وحدت ملی تأکید کرد.

مخالفت حماس با بازگشت به مذاکرات سازش

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس با اشاره به افزایش روند شهرک‌سازی در کرانه باختری، اعطای تابعیت اسرائیلی در شهر قدس اشغالی و تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی، از روابط تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

وی تأکید کرد که تشدید حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در راستای اجرای طرح الحاق اراضی کرانه باختری است.

القانوع افزود که حملات رژیم صهیونیستی علیه اراضی و ملت ما در حالی است که تشکیلات خودگردان عمل به توافقنامه‌های امضاشده با رژیم اشغالگر را ازسرگرفته و برخی کشورهای عربی نیز به سازش با این رژیم روی آورده‌اند.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، سخنگوی حماس همچنین گفت که هرگونه تلاش برای بازگشت به دایره مذاکرات بیهوده با رژیم اشغالگر شکستی دیگر برای طرح ملی و ضربه به جانفشانی‌های ملت فلسطین است و این امر ممکن نیست و ملت فلسطین نیز راهی جز تحقق وحدت و مقابله فراگیر با رژیم اشغالگر ندارد.

القانوع تصریح کرد که نبرد علیه رژیم اشغالگر همچنان ادامه دارد و ملت فلسطین با هر گونه طرح‌های نژادپرستانه و پروژ‌های شهرک‌سازی مقابله کرده و به انقلاب خود تا دستیابی به حقوقشان ادامه خواهند داد.

اخیرا برخی رسانه‌های خبری از تلاش «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر برای برگزاری نشست سه‌جانبه با حضور «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به منظور ازسرگیری مذاکرات سازش خبر دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول