اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

آماده‌باش ۱۷۴ تیم امدادی در پی بارندگی‌های شدید درخراسان‌جنوبی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی از آماده‌باش ۱۷۴ تیم عملیاتی و امدادی در پی بارندگی رگباری و شدید در استان خبر داد.

آماده‌باش ۱۷۴ تیم امدادی در پی بارندگی‌های شدید درخراسان‌جنوبی

سیدابوالحسن میرجلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی احتمال وقوع بارندگی‌های رگباری شدید و جاری شدن روان‌آب از اواخر وقت امروز تا صبح سه‌شنبه وجود دارد.

وی با بیان اینکه این بارندگی‌ها در برخی نقاط با روان‌آب و آبگرفتگی معابر عمومی همراه خواهد بود، بیان داشت: کلیه نیرو‌های امدادی و عملیاتی در ۱۱ شهرستان خراسان‌جنوبی از فردا تا صبح روز سه‌شنبه در حالت آماده‌باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی از آماده‌باش ۱۷۴ تیم عملیاتی و امدادی در استان خبر داد و افزود: تیم‌های امدادی و عملیاتی مدیریت بحران شامل نیروهای راهداری، تکنسین‌های اورژانس، پلیس راه، شهرداری به ویژه آتش‌نشانی و هلال‌احمر برای مدیریت حوادث در آماده‌باش کامل هستند.

میرجلیلی متذکر شد: مردم و مسافران در این مدت از قرار گرفتن در حریم رودخانه‌ها پرهیز کنند همچنین کشاورزان، دامداران، عشایر و گلخانه‌داران تدابیر لازم را برای کاهش خسارات احتمالی انجام دهند.

وی با اشاره به وقوع برف در گردنه‌های خراسان‌جنوبی و کاهش محسوس دمای هوا، مطرح کرد: مردم و مسافران در صورت سفر ضروری از همراه داشتن وسایل ایمنی و تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ و سوخت کافی در محورهای برفگیر اطمینان حاصل کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی ادامه داد: همچنین کشاورزان، دامداران، عشایر و گلخانه‌داران درخصوص تأمین سوخت و حفاظت و ایمنی مستحدثات خود اقدام کنند.

انتهای پیام/3403/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول