اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تقدیر از کارکنان بهشت زهرا (س)/تدفین اموات مبتلا به کرونا علمی بوده است

رئیس حراست کل شهرداری تهران ضمن تقدیر از کارکنان بهشت زهرا (س) گفت: اقداماتی که مجموعه بهشت زهرا(س) در طول بحران کرونا انجام داد، علمی و مبتنی بر برنامه ریزی منسجم بوده است.

تقدیر از کارکنان بهشت زهرا (س)/تدفین  اموات مبتلا به کرونا علمی بوده است

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی کرمی مشاور شهردار و رئیس حراست کل شهرداری تهران، با حضور در سازمان بهشت زهرا(س) ضمن بازدید از بخش های مختلف از مدیرعامل و متولیان کفن و دفن اموات کرونایی با اهدای لوح یادبود تقدیر کرد.

وی گفت: از زمان ایجاد بحران کرونا در کشور و علی الخصوص شهر تهران، کمترین دغدغه مسؤولین مختلف، متوجه بهشت زهرا(س) و فعالیت های آن بوده است چرا که از ابتدا، این سازمان و کارکنان زحمت کش آن با تمام قوا و بسیار منظم در خط مقدم در حال خدمت رسانی بوده اند و بسیار خوب این بحران را در زمینه تغسیل و تدفین متوفیان ناشی از کرونا و کاهش آلام بازماندگان، مهار کرده‌اند.

 کرمی تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشت که عرصه ای که شما وارد شدید و با ایثار به خدمات رسانی پرداختید به لحاظ شرعی واجب کفایی است و بر گردن همه ما و شهروندان بود و شما به شایستگی آن را مدیریت کردید.

مشاور شهردار تهران همچنین افزود: بنده وظیفه خود دانستم به نیابت از شهردار محترم تهران و دیگر نهاد های بالادستی، از تلاش‌های شما تشکر و قدردانی کنم.

کرمی در ادامه ضمن حضور در سالن تطهیر عروجیان، با اهدای لوح یادبودی به مدیرعامل بهشت زهرا (س)، از زحمات ایشان و تمامی همکارانش در تغسیل و تدفین اموات کرونایی، قدردانی کرد.

 سعید خال مدیرعامل سازمان بهداشت زهرا نیز گزارش کاملی از فعالیت‌های این سازمان از ابتدای شیوع ویروس کرونا ارائه کرد.

در پایان این بازدید، رئیس حراست کل به همراه مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و هیأت همراه با حضور در گلزار شهدای سازمان بهشت زهرا(س) یاد و خاطره شهدا را با ادای احترام واهدای گل، زنده نگه داشتند و به مقام بالای شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول