اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

المیادین| اشاره ضمنی رژیم صهیونیستی به ترور بیشتر دانشمندان هسته‌ای ایران

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در واکنش به ترور دانشمند هسته‌ای ایران، مدعی شد که نمی‌داند چه کسی او را ترور کرده است؛ اما در جریان اقدامات و برنامه‌های او بوده است.

المیادین| اشاره ضمنی رژیم صهیونیستی به ترور بیشتر دانشمندان هسته‌ای ایران

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «الی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در اظهاراتی به‌طور ضمنی تهدید کرد که ترورهای بیشتری علیه دانشمندان هسته‌ای ایران رخ خواهد داد.

پایگاه خبری شبکه «المیادین» گزارش داد که وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای با روزنامه صهیونیستی «معاریو» مدعی شده است که نمی‌داند چه کسی دانشمند هسته‌ای ایران را ترور کرده است و گفته: «اما طبیعتا به خاطر او اشک نمی‌ریزم».

طبق گزارش شبکه المیادین، الی کوهن همچنین گفت: «فخری زاده را ‌شناسایی کردیم و او را تعقیب می‌کردیم. می‌دانستیم که آنچه که انجام می‌دهد اقدامی در قالب یک طرح است که خاورمیانه و تمام جهان را به خطر می‌اندازد».

در این گزارش همچنین آمده که او در بخشی از اظهاراتش مدعی شده است: «فکر می‌کنم که دانشمدان هسته‌ای ایران خواب آرامی ندارند. آنها می‌دانند که آنچه این هفته رخ داد، می‌تواند برای هر یک از آنها نیز رخ دهد».

الی کوهن همچنین ادعا کرد: «برای ما روشن است که ایران با تمام قدرت تلاش خواهد کرد قدرت هسته‌ای به دست آورد و اسرائیل ابدا این اجازه را نخواهد داد».

این گزارش در حالی است که پیشتر، روزنامه «نیویورک تایمز» به نقل از سه منبع اطلاعاتی گزارش داده بود که رژیم صهیونیستی در پشت عملیات ترور شهید فخری‌زاده قرار دارد.

شبکه «سی‌ان‌ان»‌ به نقل از یک مقام آمریکایی بتازگی گزارش داد که رژیم صهیونیستی پشت عملیات ترور دانشمند برجسته هسته‌ای ایران قرار دارد.

شهید محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته هسته‌ای ایران و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعدازظهر روز جمعه هفتم آذر ماه در اقدامی تروریستی در منطقه آبسرد در شمال استان تهران به شهادت رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول