اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رگبار باران و رعد و برق تا دوشنبه در استان بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اوایل روز دوشنبه هفته پیش رو بر روی دریا و در سطح استان می‌باشد.

رگبار باران و رعد و برق تا دوشنبه در استان بوشهر

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر درباره وضعیت جوی استان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اوایل روز دوشنبه هفته پیش رو بر روی دریا و در سطح استان می‌باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در برخی از ساعات با افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد، بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تندباد از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

وی افزود: پیش بینی می شود ناپایداری‌های جوی در روزهای شنبه و یکشنبه از شدت بیشتری برخوردار باشد؛ همچنین از روز یکشنبه ضمن وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی بر روی خلیج فارس و تداوم آن تا اواخر هفته، دمای هوا نیز در این مدت در سطح استان روند کاهشی خواهد داشت.

مساعدی گفت: در 24 ساعت آینده آسمان نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد و در برخی ساعات بارش باران، گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تند باد و طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر درباره جهت وزش باد گفت: جهت باد غالباٌ شمال شرقی تا شمال غربی با سرعت 8 تا 34 کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات بیش از 40 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج نیز 60 تا 120 سانتیمتر و در برخی ساعات 90 تا 150 سانتیمتر می‌رسد.

وی همچنین درباره زمان وقوع جزر و مد دریا گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 05:13 بامداد، مد اول ساعت 11:35، جزر دوم ساعت 14:42 و مد دوم ساعت 21:56 می‌باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول