اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پلمپ 28 واحد صنفی متخلف در 48 ساعت گذشته

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان بر عدم فعالیت صنوف منع شده تاکید کرد و گفت: پلیس نظارت بر اماکن عمومی در 48 ساعت گذشته 28 واحد صنفی متخلف را که ضمن نقض قانون منع فعالیت ستاد ملی کرونا به تذکر پلیس نیز توجه نکرده بودند، پلمپ کرده است.

پلمپ 28 واحد صنفی متخلف در 48 ساعت گذشته

حمیدرضا افشار، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با توجه به اعمال محدودیت فعالیت صنوف توسط ستاد ملی کرونا، پلیس اماکن عمومی برای نظارت بر نحوه اجرای این طرح، بازدید از صنوف مختلف را در دستورکار خود قرار داد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان البرز با اشاره به بازدید از 618 مغازه و مرکز فروش در مناطق مختلف شهر کرج، اظهار کرد: در این طرح برای 96 واحد اخطاریه پلمپ صادر شده و 28 واحد هم به دلیل عدم رعایت محدودیت‌ها پلمپ شدند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان البرز با بیان این که صنوف پلمپ شده ضمن نقض قانون منع فعالیت ستاد ملی کرونا به تذکر پلیس نیز توجه نکرده بودند، خاطرنشان کرد: پلیس در کنار کادر درمان، با نظارت مستمر بر نحوه اجرای محدودیت های اعمال شده از سوی ستاد ملی کرونا، سعی در قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا دارد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول