اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

هنرمندان مانع از تحریف شخصیت شهید فخری‌زاده شوند/ شناساندن شهید اولویت اول هنرمندان

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: هنرمندان با تولید آثار هنری در راستای معرفی شهید فخری‌زاده، مانع از تحریف شخصیت این شهید بشوند.

هنرمندان مانع از تحریف شخصیت شهید فخری‌زاده شوند/ شناساندن شهید اولویت اول هنرمندان

حجت‌الله شیروانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به تاثر ملت ایران درپی شهادت شهید فخری‌زاده، گفت: هنرمندان استان نیز بعد از  شهادت این دانشمند عزیز دست به کار شده و با طراحی پوستر و سرودن شعر، واکنش‌هایی نسبت به این عمل تنفربرانگیز نشان دادند.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز، پایگاهی اینترنتی را برای ارائه تولیدات هنری با محوریت شهید محسن فخری‌زاده، شهید پیشرفت، راه‌اندازی کرد که در این پایگاه، پوسترها، اشعار و دیگر تولیدات حوزه هنری با کیفیت اصلی برای استفاده عموم بارگذاری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: آثار هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری نیز در قالب شعر و پوستر در پایگاه اینترنتی شهید دانشمند محسن فخری‌زاده و صفحات مجازی حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری قابل مشاهده است.

شیروانی با اشاره به اینکه محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشور خدمات بسیاری را برای علم و فناوری کشور به یادگار گذاشته گفت: راه این دانشمند عزیز هم‌چنان ادامه دارد همانطور که رهبر فرزانه و عالم جهان اسلام امام خامنه‌ای در پیام خود اشاره کرده‌اند پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشته است باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه شناساندن شهید اولویت اول هنرمندان است، افزود: بدون شک ما نباید اجازه تحریف شخصیت بزرگواری چون شهید فخری‌زاده را به هیچ کس بدهیم و هنرمندان انقلابی و دغدغه‌مند کشور و استان نیز با ارائه کارهای هنری هر چه بیشتر خدمات و تلاش‌ها‌ی این دانشمند عزیز کشور را نشان خواهند داد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول