اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

انجمن فراگیر و خانه سمن‌ها در سقز تشکیل شود

فرماندار ویژه شهرستان سقز با اشاره به اهمیت رسیدگی به کار معلولان، خواستار تشکیل انجمن فراگیر و خانه سمن‌ها در شهرستان شد.

انجمن فراگیر و خانه سمن‌ها در سقز تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان ظهر امروز در دیدار با هیات مدیره جامعه معلولین سقز با اعلام این مطلب اظهار داشت: فراهم‌سازی بسترهای لازم برای مناسب‌سازی به جد در دستور کار است.

فرماندار ویژه شهرستان سقز که به مناسبت گرامیداشت هفته معلولین با تعدادی از معلولان جامعه معلولین شهرستان دیدار کرد، با اشاره به اهمیت رسیدگی به کار معلولان، خواستار تشکیل انجمن فراگیر و خانه سمن‌ها در شهرستان شد.

وی در دیدار گفت: امسال 50 میلیون تومان اعتبار برای جامعه معلولین شهرستان اختصاص خواهد یافت.

در این نشست ناصر سرگران، مشاور فرماندار سقز در امور معلولین هم اظهار داشت: فعال‌سازی دوباره کمیته مناسب‌سازی، برگزاری کارگاه، برگزاری جلسه با سازمان نظام مهندسی در راستای مناسبسازی ساختمان‌ها پیگیری شده است.

محمد جویا، رئیس بهزیسیتی سقز هم گفت: بیش از 5500 نفر معلول شناسایی شده در شهرستان سقز وجود دارد که بیشتر آنان افراد دارای معلولیت جسمی، حرکتی و ذهنی هستند.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول