اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

قدردانی متفاوت کشاورزان زرندی از کادر درمان با اهدای «زعفران»

جمعی از کشاورزان زعفران‌کار دهستان دشتخاک شهرستان زرند استان کرمان در اقدامی به پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های این شهرستان به پاس قدردانی از مجاهدت‌هایشان «زعفران» هدیه کردند.

قدردانی متفاوت کشاورزان زرندی از کادر درمان با اهدای «زعفران»

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، پزشکان و پرستاران با فداکاری وصف‌ناپذیر خود در درمان مبتلایان به ویروس کرونا نقش بسزایی در کنترل این بیماری سخت دارند این بار کشاورزان زعفران‌کار دهستان دشتخاک زرند در اقدامی به پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های سینا و تامین اجتماعی این شهرستان که در خط مقدم خدمت هستند، زعفران هدیه کردند.

نمایندگان کشاورزان دشتخاک پس از جمع‌آوری هدایا به‌منظور تبرک در محل امامزاده سید ابراهیم  دشتخاک با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زعفران‌های اهدایی را به تعداد 140 عدد بسته‌بندی کردند و صبح امروز هدایای یاد شده توسط اعضای هیئت امنا و نمایندگان کشاورزان به همراه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زرند به کادر درمان این شهرستان اهدا شد.

 

حجت‌الاسلام قادری رئیس اداره اوقاف زرند در این ارتباط گفت: این اقدام تحسین برانگیز هیئت امنای امامزاده سید ابراهیم دشتخاک به نمایندگی از کشاورزان منطقه در راستای مسئولیت اجتماعی است که  می‌تواند باعث روحیه همیاری بیشتر برای مقابله با  کرونا باشد.

علی رشیدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند به نمایندگی از کادر درمان ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند کشاورزان دهستان دشتخاک در افزایش روحیه خدمت‌رسانی کادر درمان گفت: پزشکان و پرستاران بخش کرونا در حقیقت فرشتگان خوب خداوند روی زمین هستد که هر قدمی در کنار بیماران برمی‌دارند سعی می‌کنند، نجات‌بخش و مرهم آلام آنان شوند.

 

مجید منصوری از نیکوکاران دشتخاک نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه همه ساله در منطقه دشتخاک جشنواره زعفران برگزار می‌شد و امسال به واسطه ویروس منحوس کرونا جشنواره لغو شد، من و دیگر دوستان به این فکر افتادیم که از سفیدپوشان ایثارگر و آنهایی که مثل پروانه بر بالین بیماران چرخ می‌زنند و خم به ابرو نمی‌آورند تجلیل کنیم.

عبدالله ضیاءلدینی رئیس هیئت امنای امامزاده سیدابراهیم دشتخاک زرند هم عنوان کرد: تقدیم شاخه گلی از مهر و دوستی به همراه لوح سپاس و بسته زعفران به پرستاران که کار آنها هرگز جبران کردنی نیست کوچکترین اقدام کشاورزان منطقه است.

انتهای پیام/80022/ق/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول