اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دانش‌آموزان کاشانی همیار آتش‌نشانان می‌شوند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: طی توافق سازمان آتش‌نشانی با اداره آموزش و پرورش کاشان در راستای آموزش اصول ایمنی به دانش‌آموزان، طرح هر دانش‌آموز یک همیار آتش‌نشان در سطح شهرستان کاشان اجرائی می‌شود.

دانش‌آموزان کاشانی همیار آتش‌نشانان می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد علی پیراسته امروز در جمع خبرنگار اظهار کرد: طی توافق سازمان آتش‌نشانی با اداره آموزش و پرورش کاشان در راستای آموزش اصول ایمنی به دانش آموزان، طرح هر دانش‌آموز یک همیار آتش‌نشان در سطح شهرستان کاشان اجرائی می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار کاشان افزود: طبق این توافق، محتوای آموزش‌های عمومی ایمنی و آتش‌نشانی جهت مقاطع مختلف تحصیلی توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی با هماهنگی کارشناسان اداره آموزش و پرورش برنامه‌ریزی و آموزش داده می‌شود.

وی عنوان کرد: با عنایت به اهمیت آموزش اصول ایمنی به کودکان در راستای پیشگیری از بروز خطرات وکاهش خسارات و با توجه به عدم امکان آموزش حضوری به خاطر شیوع بیماری کرونا مقرر شد در مرحله اول تا زمان رفع بیماری و بازگشایی مجدد مدارس، آموزش‌ها به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی صورت پذیرد.

 پیراسته افزود: محتواهای آموزشی با اولویت مقاطع ابتدائی در قالب کلیپ‌های کوتاه و ساده تهیه و از طریق اداره آموزش و پرورش در اختیار مدیران و معلمان مدارس قرار می‌گیرد تا به عنوان زنگ ایمنی و درس آزاد در سر فصل آموزشی دانش‌آموزان در برنامه درسی هفتگی قرار گرفته و تدریس شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهردار کاشان بیان کرد: پس از آموزش‌های ارائه شده، مسابقاتی به منظور ارزیابی دانش‌آموزان برگزار و به  برترین‌های مسابقه جوایزی توسط سازمان آتش‌نشانی کاشان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ک۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول