اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگیری مزاحم اینستاگرامی با ۲۰ آیدی در گرمسار

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری مزاحم اینستاگرامی با ۲۰ آیدی مختلف در شهرستان گرمسار خبر داد.

دستگیری مزاحم اینستاگرامی با ۲۰ آیدی در گرمسار

سردار عبدالله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در پی اعلام شکایت بانوی گرمساری مبنی بر مزاحمت و هتک حیثیت در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام بلافاصله پس از تشکیل پرونده اقدامات تخصصی مأموران انتظامی در این راستا آغاز شد.

وی افزود: کارشناسان پلیس در بررسی مستندات و تحقیقات فنی خود دریافتند، متهم با ۲۰ آیدی مختلف به‌طور مداوم برای شاکی پرونده ایجاد مزاحمت کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: متهم ۲۸ ساله در بررسی‌های مجدانه پلیس شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شده است.

حسنی با بیان اینکه متهم در اظهارات خود به جرمش اعتراف کرد، اضافه کرد: پرونده تکمیل و به همراه مجرم به مرجع قضایی ارسال شده است.

کشف محموله میلیاردی چوب قاچاق در دامغان

وی همچنین از کشف محموله میلیاردی چوب قاچاق در شهرستان دامغان خبر داد و گفت: مأموران پاسگاه انتظامی قهاب، حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محورهای شهرستان دامغان به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار چوب مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

حسنی تصریح کرد: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آنها موفق به کشف ۵۰۰ کیلوگرم چوب طاق قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این خصوص راننده و سرنشین وانت نیسان که غیربومی هستند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول