اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ضرر مالی و روحی کرونا به صنف هنرهای نمایشی/ جشنواره مجازی تئاتر برگزار می‌شود

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان همدان با اشاره به ضرر مالی و روحی کرونا به صنف هنرهای نمایشی گفت: امیدواریم شرایط هرچه زودتر عادی شود.

ضرر مالی و روحی کرونا به صنف هنرهای نمایشی/ جشنواره مجازی تئاتر برگزار می‌شود

کیانوش بهروزپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه صنف هنرمندان تئاتر هم در ایام کرونایی دچار خسارات‌ مالی و روحی شدند اظهار کرد: طی ۹ ماه سال جاری هیچ نمایشی به روی صحنه نرفته و همین امر موجب ناراحتی اهالی هنر نمایش شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان که به طور کلی لغو شد افزود: اجراهای عمومی سطح شهر نیز طی این مدت به خاطر شیوع کرونا وجود نداشت و اهالی هنر بسیار متضرر شدند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان همدان در خصوص حمایت از هنرمندان نمایش نیز گفت: قول حمایت‌هایی از هنرمندان داده شده  و صندوق هنر نیز کمک‌هایی داشته اما آنچه انتظار ما بود محقق نشده است.

وی از برگزاری مجازی جشنواره تئاتر استانی خبر داد و گفت: فراخوان جشنواره خردادماه ابلاغ شد و در آذرماه جاری قرار است به صورت آنلاین برگزار شود.

بهروزپور با اشاره به اینکه ۱۶ برای شرکت جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند بیان کرد: از بین  ۱۶ گروه نمایشی هفت یا هشت کار برای جشنواره انتخاب می‌شود و در فضای مجازی که یا آپارات و یا اینستاگرام است، کارها داوری و به نمایش گذاشته می‌شود.

وی اضافه کرد: از میان آثار منتخب دو اثر برتر به جشنواره فجر معرفی می‌شود و چهار برگزیده در بخش بازیگری مرد بازیگری زن، کارگردان و نویسنده تقدیر خواهند شد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول