اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

منتظر تغییر در رویکرد اجرایی شهرداری بوشهر هستیم

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با حضور شهردار بوشهر و اراده‌ای که وجود دارد منتظر تغییر رویکرد اجرایی در این شهرداری هستیم.

منتظر تغییر در رویکرد اجرایی شهرداری بوشهر هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهرداد ستوده در جلسه شورای ترافیک استان بوشهر با قدردانی از تسریع روند اجرای پروژه‌های عمران شهری جم، توفیق شهرداری جم را ناشی از تجربه و اراده مجموعه شهرداری و شورای جم دانست و اظهار داشت: با توجه به جهش محسوس اعتبارات شهرداری‌ جم در این دولت، وقتی به احداث هتل، مجتمع فرهنگی، استخر، خیابان‌کشی و پروژه‌های عمران شهری نگاه می‌کنیم به راحتی می‌توان به حرکت برنامه محور و هدفمند شهرداری جم پی‌برد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به فعالیت شهردار جدید بوشهر افزود: با حضور شهردار جدید بوشهر و اراده‌ای که در وی می‌بینم منتظر تغییر رویکرد اجرایی در این شهرداری هستم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: با اعتباراتی که در این چند سال به شهرداری بوشهر پرداخت شد انتظار اجرا و انجام پروژه‌های بیشتر و کاربردی‌تری بودیم به نحوی که امروز شاهد رضایت‌مندی بیشتری در مردم باشیم و در این زمینه تیم جدید شورای شهر و شهردار بوشهر باید با عملکرد خود اعتماد مردم به این مجموعه برگردانند.

ستوده تاکید کرد: بدون تردید وقتی قانون و حرکت در قالب یک برنامه ملاک عمل نباشد خروجی کار نمی‌تواند مورد پذیرش مردم باشد.

وی، افزود: دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر مکلف شده‌اند قبل از آغاز پروژه‌های عمرانی، مجوزهای زیست محیطی، فنی و قانونی اخذ شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به مطالبات مردم خاطر نشان کرد: بی‌تردید مردم کاملا هوشیارانه اعمال ما مدیران را زیر نظر دارند و بهترین قضاوت‌ها را داشته‌ و دارند.

در  این نشست اجرای پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح شهر جم و جاده سرتل به تنگک بوشهر توسط شهرداری‌ها تصویب شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول