اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

«دوشنبه» میزبان جلسه آتی مجمع پارلمانی پیمان امنیت جمعی

رئیس مجلس ملی و شهردار پایتخت تاجیکستان در جلسه شورای مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت جمعی و سیزدهمین نشست عمومی مجمع مذکور که به صورت آنلاین برگزار شد، شرکت کرد.

«دوشنبه» میزبان جلسه آتی مجمع پارلمانی پیمان امنیت جمعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «رستم امامعلی» رئیس مجلس ملی و شهردار پایتخت تاجیکستان در جلسه شورای مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت جمعی و سیزدهمین نشست عمومی مجمع مذکور که به صورت مجازی برپا شد، شرکت کرد.

طی این نشست در مورد مسائل سازمانی، نتایج اجرای اولویت‌های ریاست روسیه در سازمان پیمان امنیت جمعی در سال 2020، مسئولیت سازمان و مقابله با چالش و تهدیدات امنیت جمعی، پیش نویس قوانین و توصیه‌ها در مورد مسائل دفاعی و امنیتی، روند قانون‌گذاری در قوانین ملی کشورهای عضو پیمان امنیت جمعی، پیش نویس برنامه فعالیت مجمع پارلمانی سازمان مذکور در زمینه نزدیک شدن و ادغام قوانین ملی کشورهای عضو برای سال‌های 2021-2025 و سایر مسائل مربوط به فعالیت مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت جمعی بررسی شد.

رئیس مجلس ملی و شهردار پایتخت تاجیکستان طی سخنانی در این اجلاس با اشاره به ریاست این کشور در سازمان پیمان امنیت جمعی در سال آینده میلادی خواستار برگزاری جلسه آتی مجمع پارلمانی سازمان پیمان امنیت جمعی در نیمه اول سال 2021 میلادی به میزبانی این کشور در شهر «دوشنبه» شد.

پیشنهاد رئیس مجلس ملی و شهردار پایتخت تاجیکستان در این زمینه از سوی شرکت کنندگان این اجلاس پذیرفته شد.

در پایان این جلسه در مورد سایر مسائل مورد بحث تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول