اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دست باز دولت برای برخورد با کشورهای بدعهد با قانون «لغو تحریم‌ها»/ دولت با اقدام مجلس برخورد جناحی می‌کند

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها گفت: این قانون دست دولت را برای برخورد با رفتارهای طلبکارانه کشورهای بد عهد برجام باز می‌کند لذا دولتمردان باید از مجلس تشکر کند نه با اغراض سیاسی به آن بنگرد.

دست باز دولت برای برخورد با کشورهای بدعهد با قانون «لغو تحریم‌ها»/ دولت با اقدام مجلس برخورد جناحی می‌کند

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر و عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: روز گذشته نسبت به مصوبه مجلس با عنوان اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها واکنش‌های متفاوتی را شاهد بودیم که برخی نظر مثبت داشته و برخی هم نظر منفی داشتند.

وی افزود: اگر یکبار مصوبه مجلس درباره اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را با هم مرور کنیم موضوع روشن خواهد شد؛ تیم مذاکره کننده ایرانی و مسوولان دولتی می‌گفتند در برجام تحریم‌های بانکی و پولی و خیلی از تحریم‌‌های دیگر لغو می‌شود اما خروجی برجام این شد که نه تنها هیچکدام از تحریم‌ها لغو نشد، بلکه بیشتر هم شد. از طرف دیگر جمهوری اسلامی به تمام تعهدات خود در برجام عمل کرد ولی طرف‌های مقابل ذره‌های به وظایف خود عمل نکردند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی با تصویب اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌‌ها مقرر کرد اروپایی‌هایی که برجام را قبول دارند و از آن خارج نشده‌اند یک ماه فرصت دارند در حل مشکلات مالی و بانکی اقدام کنند و گرنه دولت موظف است مقداری از محدودیت‌های هسته‌ای را بردارد. 

بیگی نژاد با تاکید بر اینکه حرف مجلس خیلی منطقی است اظهار داشت: اگر آقایان دولت هم با این طرح مخالفت می‌کنند یا نمی‌دانند چه چیزی مصوب شده و یا برخورد جناحی می‌کنند.

نماینده ملایر در مجلس خاطرنشان کرد: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها دست دولت را برای برخورد با اقدامات طلبکارانه کشورهای بد عهد برجام باز می‌کند لذا دولت می‌بایست تشکر می‌کرد نه اینکه با اغراض سیاسی برخورد کند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول