اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

ترور شهید «فخری زاده» از اراده ملت ایران برای فتح قله‌های افتخار نخواهد کاست

سفارت ایران در تاجیکستان با انتشار بیانیه‌ای اقدام ننگین عوامل تروریست در به شهادت رساندن دانشمند برجسته ایرانی را محکوم کرد.

ترور شهید «فخری زاده» از اراده ملت ایران برای فتح قله‌های افتخار نخواهد کاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی اقدام ننگین عوامل تروریست در به شهادت رساندن دانشمند برجسته ایرانی محسن فخری‌زاده را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان اقدام تروریستی و جنایتکارانه‌ای را که منجر به شهادت دانشمند برجسته و والامقام، شهید محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران و تعدادی دیگر از شهروندان عزیز ایرانی شد را قویاً محکوم می‌نماید.

بی تردید این‌گونه اقدامات جنایتکارانه در ترور یک مقام رسمی و دولتی جمهوری اسلامی ایران، مصداق کامل و بارز تروریسم دولتی و نقض آشکار حقوق بین الملل، مخالف منشور ملل متحد و دیگر قوانین و اصول پذیرفته شده بین‌المللی بوده و انتظار می‌رود جامعه جهانی فارغ از استانداردهای دوگانه، این اقدام تروریستی وحشیانه را قویاً محکوم نمایند.

دشمنان قسم خورده ایران اسلامی و بانیان و آمران این عمل تروریستی ننگین بدانند که ارتکاب این قبیل جنایات ذره‌ا‌ی از عزم و اراده جدی ملت بزرگ ایران در مسیر رشد شتابنده علمی و فتح قله‌های افتخار نخواهد کاست و تلاش دانشمندان و جوانان ایرانی در جهت کسب پیشرفت های بیشتر در تمامی حوزه‌های علمی‌با قوت و سرعت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول