اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۱۲ خانوار در آبگرفتگی اخیر

مدیرکل هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به ۱۲۱۲ خانوار در آبگرفتگی اخیر خوزستان خبر داد.

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۱۲ خانوار در آبگرفتگی اخیر

به گزارش‌خبرگزاری فارس از اهواز، علی خدادادی ضمن اعلام امدادرسانی به یک هزار و ۲۱۲ خانوار در ۲۴ ساعت گذشته به همت تیم های عملیاتی امدادونجات جمعیت هلال احمر خوزستان ،عنوان کرد ۱۰۸ امدادگر و نجاتگر این جمعیت بی وقفه در حال ارائه خدمت و امداد رسانی به مردم شریف استان خوزستان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان همچنین افزود: با توجه به شدت بارش ها در شهرستان بندر ماهشهر ۴ مرکز اسکان در شهرهای ماهشهر، شهید چمران و بندر امام خمینی برپا شده و ۲۵۵ نفر نیز تاکنون در این مراکز اسکان یافته اند.

وی در ادامه با اشاره به توزیع اقلام اولیه زیستی و موادغذایی در بین خانوارهای متاثر از آبگرفتگی های اخیر، بیان کرد: این اقلام زیستی شامل پتو ، موکت،چادر و والر  ، بسته های مواد غذایی جیره ی یک ماه و ۷۲ ساعته و بسته های بهداشتی است.

دکتر خدادادی در پایان خاطرنشان کرد تلاشگران داوطلب جمعیت هلال احمر استان خوزستان تا پایان رفع مشکلات ناشی از آبگرفتگی ها در کنار هم استانی های عزیزمان خواهند ماند و عملیات های امداد رسانی ادامه دارد.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول