اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( 9 آذر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی‌اصغر علی‌اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: شب گذشته نجاتگران جمعیت هلال احمر به ۳ خانواده که بر اثر بارش شدید باران خودروهای آنها در نزدیکی پل زائر مهران گرفتار شده بودند، امدادرسانی کردند.

 وی افزود: تعداد یک واحد مسکونی که در شهرستان مهران دچار آبگرفتگی شده بود، توسط نجاتگران هلال احمر از طریق پمپ آب تخلیه شد.

دستگیری کلاهبردار و جاعل روادید بین‌المللی در ایلام 

سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام گفت: در پی اخباری مبنی بر فعالیت فردی با هویت معلوم در زمینه خروج افراد از کشور و شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با اقدامات فریب کارانه و با ادعای تهیه روادید کشورهای خارجی( آلمان) اقدام به کلاهبرداری و جعل کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و استفاده از منابع این کلاهبردار حرفه‌ای شناسائی و در حین سوار شدن به هواپیما به قصد فرار به یکی از استان‌های مرکزی و سپس خروج از کشور در فرودگاه شهدای ایلام و در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم پلیسی دستگیر شد. 

دو دارو کرونا تحت پوشش بیمه سلامت ایلام قرار گرفت

نورالدین رحیمی مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: ۲ داروی رمدسیویر و فاویپیراویر جهت درمان بیماران کرونایی طبق مصوبه شورای عالی بیمه سلامت کشور تحت پوشش این سازمان قرار گرفتند و به تبع آن بیمه سلامت ایلام نیز این داروها را تحت پوشش قرار داده است.

وی افزود: هدف سازمان بیمه سلامت ارائه خدمات مطلوب و حمایت از مردم و بیمه شدگان به خصوص اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر جامعه است که در این راستا دفترچه‌های بیمه سلامت همگانی بدون آزمون وسع و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

واژگونی یکدستگاه تریلی در محور ایلام به«مهران»

سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر واژگونی یکدستگاه تریلی در محور ایلام به مهران قسمتی از جاده در مسیر ( بانروشان) مسدود شده است. 

 وی افزود: بر اثر بی‌احتیاطی و عدم رعایت سرعت مطمئنه از سوی راننده یکدستگاه تریلی در جاده ایلام به مهران منجر به واژگونی شده و قسمتی از جاده را مسدود کرده که نیروهای فعال این پلیس در حال بازگشایی محور هستند و تردد برای وسایل نقلیه در این مسیر عادی و روان گزارش می‌شود.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول