اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ادامه محدودیت‌های کرونایی در خراسان‌جنوبی | از کاهش ۹۱ درصدی ترددها تا پلمپ ۳۴ واحد صنفی

فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبی گفت: در طرح اجرایی محدودیت‌های ترافیکی در خراسان‌جنوبی ترددهای درون‌شهری کاهش ۹۱ درصدی داشته است.

ادامه محدودیت‌های کرونایی در خراسان‌جنوبی | از کاهش ۹۱ درصدی ترددها تا پلمپ ۳۴ واحد صنفی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مصوبات ستاد ملی و ستاد استانی کرونا، کارکنان پلیس در خراسان‌جنوبی در ۱۵ نقطه از پیش تعیین‌شده مستقر شدند که خوشبختانه مردم فهیم خراسان‌جنوبی با پلیس و ستاد استانی کرونا همراهی داشته‌اند.

ترددهای درون‌شهری ۹۱ درصد کاهش یافت

وی افزود: در ترددهای شبانه و ممنوعیت تردد از ساعت ۹ شب به‌طور نسبی ۹۱ درصد شهروندان همکاری لازم را داشته‌اند و کاهش محسوس در ترددهای درون‌شهری را داشته‌ایم که نشان از اهمیت شهروندان به مبحث سلامت و قانون‌پذیری است.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبی عنوان داشت: در ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی نیز با همراهی کاربران جاده‌ای شاهد کاهش ۳۸ درصدی تردد خودروهای شخصی در جاده‌ها بوده‌ایم که این همراهی خداقوت و خسته نباشید به دستگاه‌های اجرایی و خداقوت به جهادگران عرصه سلامت بوده است.

فرشید با بیان اینکه برخی از افراد نیز از محدودیت‌های در نظر گرفته شده از مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا تخطی کرده‌اند اضافه کرد: این افراد در شهرها به میزان دو میلیون ریال و در جاده‌ها به مبلغ ۱۰ میلیون و پنج میلیون ریال اعمال قانون شدند.

ارسال پیامک هشدار 

وی تصریح کرد: دوربین‌های هوشمند پلیس به افرادی که ترددهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی داشته‌اند ابتدا پیامک ارسال خواهند کرد و پس از آن این افراد به‌صورت هوشمند توسط پلیس اعمال قانون خواهند شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع طرح از ورود بیش از پنج هزار و ۷۴۰ خودرو به داخل شهرها ممانعت به عمل آمده است و ۴۵ هزار و ۵۶۴ راننده تذکر شفاهی دریافت و چهار هزار و ۲۲۲ راننده نیز به‌صورت پیامکی تذکر دریافت کرده‌اند.

پلمپ ۳۴ صنف متخلف

فرشید اضافه کرد: از ابتدای شروع محدودیت‌ها از دو هزار و ۶۱۷ صنف مختلف نیز بازدید به عمل آمده که ۵۵۱ مغازه تذکر دریافت و برای ۸۵ مغازه اخطاریه صادر شده و ۳۴ مغازه نیز به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا پلمپ شده‌اند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول