اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

خضریان: شاهد خدمات بیشتر غربگرایان بعد از خروج آمریکا از برجام به اروپا هستیم

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه در سال 2018 تعداد 450 بازرسی و در سال 2019 تعداد 520 بازرسی از سوی آژانس انجام شده است، گفت: در قبال کم کاری غربی‌ها، خروج آمریکا از برجام و عدم رفع تحریم‌ها از سوی اروپا، شاهد ارائه خدمات بیشتر توسط افراد غربگرا بودیم.

خضریان: شاهد خدمات بیشتر غربگرایان بعد از خروج آمریکا از برجام به اروپا هستیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۹ آذر) و در جریان بررسی درخواست ۲۰۰ نماینده مجلس برای دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و در موافقت با دو فوریت این طرح اظهار داشت: نمایندگان مجلس امروز تصمیم گرفتند اقداماتی انجام دهند که مردم از مجلس انقلابی انتظار دارند، زیرا با شعار نمی‌توان برخی امور را انجام داد و باید از ابزار نظارتی استفاده کرد.

وی افزود: در سال ۲۰۱۸ تعداد ۴۵۰ مورد بازرسی از سوی بازرسان سازمان انرژی اتمی انجام شد و در آن زمان آمریکا در برجام حضور داشت؛ این در حالی است که در سال ۲۰۱۹ و همزمان با خروج آمریکا از توافق نامه، امتیازات بیشتری به غربی‌ها داده شد که بر این اساس ۵۲۰ مورد بازرسی صورت گرفت.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: در قبال کم کاری غربی‌ها، خروج آمریکا از برجام و عدم رفع تحریم‌ها از سوی اروپا، شاهد ارائه خدمات بیشتر توسط افراد غربگرا بودیم.

خضریان گفت: شهید فخری زاده شهید روز چهارشنبه است نه جمعه، زیرا رهبر انقلاب در روز سه شنبه تاکید کردند مسیر حل تحریم‌ها نه از مسیر مذاکره عبور می‌کند، بلکه از مسیر غلبه بر تحریم‌ها عبور می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور روز بعد از سخنرانی رهبر معظم انقلاب عنوان می‌کند آمریکا به بد و خوب تقسیم می‌شود و پیام ضعف مخابره می‌کند؛ همچنین روز پنجشنبه جاسوسی با لبخند معاون وزارت خارجه بدرقه می‌شود و دشمن روز جمعه اقدام به ترور دانشمند بزرگ کشور می‌کند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی نباید وارد سناریوهای غربی شود؛ از این رو در ایران به جای ارسال پالس ضعف و قرار گرفتن در تله بزرگ صبر استراتژیک که رئیس جمهور عملا به دشمن پیام  و هشدار می‌دهد که می‌توانید در دوران باقیمانده ترامپ هر کاری در این کشور انجام دهید، از سوی مجلس اصلاح خواهد شد و خروج از پروتکل به غربی‌ها این پیام را می‌دهد که دوران بزن در رو تمام شده و دوران پادوهای شما در کشور به پایان رسیده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول