اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نکاتی درباره آمار نماینده‌های اصفهان در لیگ فوتبال/ برف هم مانع پیروزی سپاهان نشد

تیم ذوب‌آهن به سومین تساوی پیاپی خود را در لیگ برتر رسید، همچنین سپاهان توانست در یک بازی سخت مقابل تراکتور سازی تبریز به پیروزی برسد.

نکاتی درباره آمار نماینده‌های اصفهان در لیگ فوتبال/ برف هم مانع پیروزی سپاهان نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته سوم لیگ برتر فوتبال چهارشنبه و پنجشنبه ۵ و ۶ آذر ماه برگزار شد که سپاهان اصفهان با نتیجه ۱ بر صفر تراکتور را در تبریز شکست داد، ذوب‌آهن دیگر تیم حاضر در لیگ برتر نیز به تساوی‌های خود ادامه داد و مقابل تیم پیکان به نتیجه ۱ بر ۱ رسید.

پیروزی سخت سپاهان در مقابل تراکتور

تیم سپاهان در سومین بازی خود در لیگ برتر به تبریز سفر کرد، این دیدار قرار بود پنجشنبه ۶ آذر ماه برگزار شود که با توجه به بارش سنگین برف این بازی با یک روز تاخیر برگزار شد.

طلایی پوشان بازی قبلی خود را مقابل آلمینیوم اراک با پیروزی پشت سر گذاشتند و با یک روحیه خوب پا به این دیدار سخت گذاشتند.

تراکتورسازی که بازی قبلی خود را با تساوی پشت سر گذاشته بود در مقابل سپاهان با شکست رو به رو شد. محمد نژاد مهدی توانست با تک گلی که به ثمر رساند تیم سپاهان را با نتیجه ۱ بر صفر پیروز از این دیدار خارج کرد.

سپاهانی‌ها مانند بازی های گذشته بازی را در اختیار داشتند و ۵۲ درصد مالکیت توپ را به خود اختصاص دادند و همچنین ۷۷ درصد از ۴۶۰ پاس آن‌ها صحیح بود که این آمار نسبت به بازی گذشته این تیم با کاهش رو به رو بوده است.

اصفهانی‌ها ۸ شوت به سمت دروازه داشته‌اند که تنها ۲ ضربه آن‌ها در چارچوب دروازه تراکتوری‌ها بوده است؛ محمد نژاد مهدی با ۱ گل و ۹۱ درصد دقت پاس با امتیاز ۸.۳۲ از متریکا بهترین بازیکن این دیدار شناخته شد.

سومین تساوی ذوب‌آهن در لیگ برتر

دیگر تیم اصفهان یعنی ذوب‌آهن که دو دیدار گذشته خود را در لیگ برتر مقابل تیم‌های فولاد و ماشین‌سازی با تساوی پشت سر گذاشته بود در هفته سوم در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان تیم پیکان بود.

سبز پوشان در بازی مقابل پیکان نیز به تساوی ۱ بر ۱ رسیدند و در هفته سوم با ۳ امتیاز ۱۱ جدول لیگ برتر قرار دارند، ذوبی‌ها هفته آینده میهمان تیم صنعت نفت آبادان هستند که این دیدار سه شنبه ۱۱ آذر ماه برگزار خواهد شد.

ذوب‌آهن در مقابل پیکان به طور مساوی توپ را در اختیار داشت و ۵۰ درصد مالکیت توپ را داشت، همچنین ۷۸ درصد از ۳۹۱ پاس آن‌ها صحیح اعلام شد که این آمار به طور تقریبی با تیم پیکان برابر است.

سبز پوشان ۸ شوت به سمت دروازه پیکان داشتند که ۲ ضربه آن‌ها در چارچوب دروازه بوده است؛ امیر روستایی بازیکن تیم پیکان با ۱ پاس گل و ۹۴ درصد دقت پاس با نمره ۷.۲۸ از متریکا بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ک۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول