اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دولت غاصب صهیونیستی محکوم به فناست/به موقع انتقام سخت گرفته می‌شود

شورای هماهنگی اصولگرایان قم در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن ترور دانشمند هسته ای شهید فخری زاده اعلام کرد: با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و نیروهای امنیتی و قضایی به موقع مناسب انتقامی سخت گرفته خواهد شد.

دولت غاصب صهیونیستی محکوم به فناست/به موقع انتقام سخت گرفته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه شورای هماهنگی اصولگرایان قم آمده است: با شهادت دانشمند شهید هسته ای دکتر محسن فخری زاده عزیز، بار دیگر در مقابل چشمان کور دنیای استکبار جنایتی فجیع بدست رژیم سفاک و مجعول صهیونیستی رخ داد و حامیان اسرائیل مظلوم کش دم نزدند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: در پی مذاکرات برجامی و انتقال اطلاعات و اسامی سرمایه‌های بزرگ علمی و فناوری هسته ای کشور ، در کنار وعده‌های پوچ و عناوین فریبنده شش ضلع اروپایی آمریکایی که به بهانه مذاکره با فریبی بزرگ به نام رفع تحریم پیش آمدند شاهدیم که دانشمندان ما یکی پس از دیگری به شهادت رسیدند و در پایان هیچ بهره ای نصیب مردم بزرگ ایران نشد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: دشمنان این نظام مقدس علی الخصوص آنانی که ضعف دیپلماسی دولت را فرصتی برای نفوذ و ضربه می‌دانند بدانند که همانطور که حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی فرمودند صهیونیسم و دولت غاصب و مجعول صهیونیستى در فلسطین، محکوم به فناست و در آن تردیدی نیست.

در این بیانیه یادآور شده است: شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر مبارک ولی الله الاعظم امام زمان(عج) امام خامنه‌ای مد ظله العالی و عموم مردم شهید پرور ایران اسلامی بخصوص خانواده معزز این شهید والامقام، اعلام می‌دارد مبارزه با ظلم و ظالمان با این ددمنشی‌ها متوقف نخواهد شد و به حول و قوه الهی و با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و نیروهای امنیتی و قضایی به موقع مناسب انتقامی سخت گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول