اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

محکومیت ترور شهید فخری زاده از سوی شخصیت ها و سازمان های استان قزوین

به دنبال ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان، شخصیت ها، نهادها و سازمان های استان قزوین با صدور پیام ها و بیانیه های جداگانه ای شهادت ایشان را تبریک و فقدان وی را تسلیت گفتند.

محکومیت ترور شهید فخری زاده از سوی شخصیت ها و سازمان های استان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به دنبال انتشار خبر ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته کشورمان، شهید محسن فخری زاده شخصیت ها، نهادها، سازمان ها و تشکل های استان قزوین با صدور پیام ها و بیانیه های جداگانه ای ضمن محکوم کردن سیاست تروریستی، خبیثانه و ذلیلانه رژیم صهیونیستی شهادت این شهید اسلام را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تبریک و فقدان وی را تسلیت گفتند و سرنوشت محتوم رژیم غاصب صهیونیستی را  فروپاشی و پیشرفت علم و خصوصا فناوری هسته ای در ایران را توقف ناپذیر دانستند.

از خون پر برکت شهید فخری زاده، ده‌ها دانشمند هسته‌ای و موشکی خواهد جوشید

در پیام آیت الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین آماده است: با تأثر فراوان، جنایت وحشیانه عوامل مزدور استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی در ترور دانشمند فاخر هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری‌زاده را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران اسلامی، خانواده معزز شهدا و همه داغداران این مصیبت، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

در این پیام تاکیده شده است: کوردلانی که از پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی و تأثیر جدی آن در مقاومت اسلامی منطقه و جهان به ستوه آمده‌اند، و در خیال خام خود سعی بر آن دارند تا با به شهادت رساندن سرداران و دانشمندان این مرزوبوم، سنگی جلوی راه پیشرفت انقلاب اسلامی بیندازند، غافل از اینکه شهادت ملت ما را بیدارتر می‌کند و از این خون پر برکت، ده‌ها دانشمند هسته‌ای و موشکی خواهد جوشید.

در این پیام افزوده شده است: از همه مسئولان امر سرعت و شدت در مجازات قطعی عاملان و آمران این جنایت را خواستاریم. از درگاه خدای متعال علو درجات این شهید عزیز و حشر با اصحاب سید الشهدا (ع) را مسئلت می‌کنم.

اقدام ضدبشری تروریست های خبیث و ایادی رژیم غاصب صهیونیستی

در پیام هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین آمده است: یکبار دیگر تروریست های خبیث و ایادی رژیم غاصب صهیونیستی در اقدامی ضد بشری، دانشمند متعهد و برجسته شهید دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و نیروهای مسلح  را ناجوانمردانه به شهادت رساندند.  

در این پیام افزوده شده است: اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام ضد بشری، عروج آسمانی این شهید والامقام را به فرمانده معظم کل قوا، رئیس محترم جمهور، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، همکاران خدوم ایشان و خانواده گرانقدر آن شهید عزیز؛ تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

بار دیگر چهرۀ پلید و سرشار از کینه و خباثت رژیم صهیونیستی آشکار شد

در بیانیه روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین آمده است: بار دیگر دست جنایت‌کار عناصر خود فروخته و وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌المللی با هدف شوم مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، یکی از چهره‌های برجسته و مدیران و دانشمندان ایران اسلامی را آماج حملات تروریستی قرار داده و به شهادت رساندند.

در این بیانیه تاکیده شده است: وقوع حادثه تروریستی دانشمند برجسته، پرسابقه، مجاهد و نخبۀ دفاعی کشور، شهید دکتر محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بار دیگر چهرۀ پلید و سرشار از کینه و خباثت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را نسبت به ملت شریف و سرافراز ایران آشکارتر ‌ساخت.

در این بیانیه افزوده شده است: شهادت این دانشمند فرهیخته و مدیر برجسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و همرزمان و همسنگران ایشان در دفاع مقدس و جهاد علمی و به خانواده‌ ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

گفتنی است سایر شخصیت ها، نهادها، دستگاه ها، تشکل ها و سازمان های استان قزوین از جمله؛ نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، بسیج دانشجویی، دانش آموزی، فرهنگیان و سایر اقشار بسیج، رئیس کل دادگستری، شهردار قزوین، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، سازمان حفاظت محیط زیست استان، سازمان جهاد کشاوزی استان، اصحاب رسانه و... نیز با صدور بیانیه ها و پیام های جداگانه ای این اقدام رذیلانه و خبیثانه را محکوم کرده و سرانجام رژیم جعلی صهیونیستی را در آینده ای نزدیک نابودی دانستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول