اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

امهال شش ماهه حق بیمه سهم کارفرمایی کسب و کارهای حوزه گردشگری

مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس گفت: به کارفرمایان کسب و کارهای حوزه گردشگری برای پرداخت حق بیمه سهم کارفرمایی مهلت داده می‌شود.

امهال شش ماهه حق بیمه سهم کارفرمایی کسب و کارهای حوزه گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم کشاورز در این باره اظهار داشت:کلیه کارگاه هایی که فعالیت آنها منطبق با جدول فعالیت‌های اقتصادی حوزه گردشگری است، می‌توانند از تسهیلات پیش بینی شده طرح امهال بیست درصد حق بیمه سهم کارفرمایی بهره مند شوند.

وی افزود: در این طرح کارفرمایان کارگاه‌های مذکور می بایست با ارسال ماهانه لیست کارکنان شاغل در کارگاه نسبت به پرداخت سه درصد بیمه بیکاری و هفت درصد سهم بیمه شدگان خود اقدام کنند و حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ نسبت به تعیین تکلیف حق‌بیمه معوق شده سهم کارفرمایی دوره مهر ماه لغایت اسفند ماه سال ۹۹  اقدام کنند. 
مدیرکل تامین اجتماعی فارس گفت: بعد از تعیین تکلیف حق بیمه معوق، کارفرمایان می توانند با پرداخت یکجای آن در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ و یا پرداخت آن حداکثر در شش قسط نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول